جستجو

فراخوان آزمون نوازندگی بنیاد رودکی منتشر شد.

  • مهلت: ۲ آبان ۱۳۹۷

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد رودکی، این بنیاد در راستای شناسایی و جذب نوازندگان توانمند که به همکاری با ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران تمایل دارند، اقدام به برگزاری آزمون نوازندگی می‌کند. نوازندگان سازهای زهی شامل ویولن، ویولا، ویولنسل، کنترباس، سازهای بادی چوبی شامل فلوت، ابوا، کلارینت، فاگوت و سازهای بادی برنجی شامل هورن، ترومپت، ترومبون، توبا می‌توانند در آزمون این دوره شرکت کنند.

نحوه ثبت نام
  • متقاضیان می‌توانند تا پایان ساعت اداری روز چهارشنبه ۲ آبان ماه ۱۳۹۷مدارک خود را به معاونت تولید بنیاد رودکی به نشانی: تهران، خیابان حافظ، پایین‌تر از چهارراه کالج، بلوار استاد شهریار، بنیاد رودکی، طبقه چهارم تحویل دهند.
  • در زمان تحویل مدارک متقاضیان باید همراه با کپی کارت ملی و یک قطعه عکس، فرم درخواست همکاری را ارایه دهند
  • متقاضیانی که خارج از کشور و یا شهرستانها حضور داشته و یا به هر دلیلی امکان مراجعه حضوری برای تحویل مدارک خود را ندارند می توانند مدارک خود را به نشانی فوق پست پیشتاز کرده و یا از طریق پست الکترونیکی (Email) معاونت تولید، اسکن مدارک خود را با کیفیت قابل قبول (رزولوشن ۳۰۰ و بیشتر) ارسال کنند.
  • پست الکترونیکی معاونت roudaki.orchestra@gmail.com و کد پستی بنیاد رودکی ۱۱۳۳۹۱۴۹۱۷ است.
  • شماره تماس ۶۶۷۳۱۱۱۳(۰۲۱) نیز برای پاسخگویی به سئوالات احتمالی در نظر گرفته شده است.
دانلودها

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه