جستجو

فراخوان اولین مهرواره بوکه بارانه منطقه‌ی دو کشور منتشر شد.

  • مهلت: ۱۵ آبان ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده توسط روابط عمومی اداره کل کانون استان کردستان، اولین مهرواره بوکه بارانه منطقه دو کشور به میزبانی کانون استان کردستان با هماهنگی معاونت فرهنگی کانون کشور آذرماه امسال همزمان با هفته وحدت در سنندج برگزار می‌گردد. «مهرواره بوکه بارانه» به منظور اشاعه زمینه‌های مناسب برای رشد نمایش های ایرانی و سنتی، حفظ و ثبت میراث‌کهن نمایشی ایران زمین و بهره بردن نسل جدید کودک و نوجوان و کمک به پشتوانه سازی هنرهای مردمی مهرواره ی هنرهای بومی و سنتی شکل گرفته است.

≡ معرفی

  •  این مهرواره حاصل برنامه های فرآیندی و هدفمند مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است. ساز و کار مشارکت اعضا در اجرای محتوای مهرواره در فضایی پرنشاط و دور از رقابت فراهم می شود. مهرواره فرصت مناسبی برای جذب اعضا علاقمند به فعالیت های کانون و جلب مشارکت گروهی اعضا و خانواده ها را فراهم می کند.

≡ موضوع و بخش های فراخوان

این مهرواره با موضوع آزاد در سه بخش نمایش‌های آئینی و سنتی، نغمه ها و آواهای محلی و بخش  عروسکهای نمایشی برگرفته از عروسکهای بومی و سنتی برگزار خواهد شد.

≡ واجدین شرایط

  • نوجوانان،اعضای مراکز ثابت، فراگیر و سیار ۹ تا ۱۸ سال می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.
≡ هدف مسابقه
  • پرداختن به میراث گرانقدر دینی و ملی
  • پرداختن به فرهنگ بومی و اقلیمی
  • برقراری نسبت آیین های گذشته با آیین های مدرن
  • اقتباس از ادبیات کهن و قصه های عامیانه

شیخی افزود: علاقهمندان می توانند تا مورخه ۱۵ آبان ماه۱۳۹۷ CD آثار خود را به دبیرخانه مهرواره واقع در سنندج . خیابان طالقانی. خیابان ورزش. جنب پارک نسیم.  اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان کردستان ارسال نمایند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن  تماس۰۸۷۳۳۱۵۵۰۶۰حاصل نمایند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه