جستجو

فراخوان بیست و ششمین فراخوان مجله‌ی الکترونیکى قاب منتشر شد.

  • مهلت: ۲۵ مرداد‌ ۱۳۹۷

■ روز اول و دوم و سوم خیلی جدیش نگرفته بود. روز چهارم که دید گوشه‌ی فرش تا شده، شک کرد. روز پنجم که با متر اندازه گرفت شکش به یقین تبدیل شد. هر صبح که بیدار می‌شد دیوارهای خانه به هم نزدیک‌تر شده بودند. شب بیست‌وچهارم باید پاهاش را در خودش جمع می‌کرد تا بتواند بخوابد. از روز بیست‌ و پنجم وسایلش تبدیل به تکه‌های دیوار می‌شدند. تکه‌ای دیوار می‌پوشید، کیفش پر از تکه‌های دیوار بود، خودش را در دیوار نگاه می‌کرد و روی تکه‌ای دیوار می‌خوابید. دیروز صبح تکه‌ای دیوار از خواب بیدار شد، رنگ تازه‌ای به خود زد و رفت سر کارش.
«رضا قهرمانی»

■ فراخوان مجله‌ی الکترونیکی قاب به‌منظور ایجاد فضایی برای ارائه‌ی آثار هنرمندها تعریف شده است که هر ماه آثار ارسال‌شده با توجه به موضوع از پیش‌ تعیین‌شده (دیوار) از سوی قاب و قوانین مجله منتشر خواهد شد.

≡ مقررات:

■ هر فرد می‌تواند سه اثر در تمامی رشته‌های هنرهای تصویری (عکاسی، نقاشی، تصویرسازی، گرافیک و …) با توجه به موضوع «دیوار» ارسال نماید.

≡ موضوع: دیوار

≡ آثار خود را از طریق سایت مجله ارسال نمایید:
■ GhaabEmag.com
■ توضیحات و قوانین ارسال آثار به صورت کامل داخل سایت می‌باشد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه