جستجو

فراخوان بین المللی بسته بندی جوان سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ ■

■ این مسابقه برای دعوت از دانشجویان و افراد خلاق و ایجاد چالش طراحی برای آنها با استفاده کارتن راه راه و صاف یا سایر مواد کاغذی که بطور گسترده در طراحی بسته بندی استفاده می شوند، بنیان گذاری شده است. پس از تأسیس این رویداد در سال ۱۹۹۶، مسابقه بسته بندی حوان به اعتباری بین المللی و جایگاهی شاخص در میان سایر مسابقات مربوط به طراحان جوان دست پیدا کرد. در سال گذشته، بیش از ۷۰۰ دانشجو و طراح جوان از ۵۷ کشور دنیا در این مسابقه با هم به رقابت پرداخته اند.

بیست و سومین دوره این مسابقه در سال ۲۰۱۸ با موضوع «Coffee Mania» اقدام به پذیرش آثار می کند. در این مسابقه از طراحان خواسته شده یک بسته بندی برای پدیده همیشه حاضر قهوه انجام بدهند. برگزارکنندگان در جستجوی یک بسته بندی نه تنها برای قهوه به خودی خود، بلکه برای هر چیزی که به آن متعلق باشد، هستند. تمرکز این مسابقه بر روی بسته بندی هایی است که از جنس کاغذ باشند.

≡ واجدین شرایط

■ این مسابقه برای طراحان جوان تا سی سال درنظر گرفته شده است.

≡ جوایز

■ برندگان در مجموع مبلغ ۶۰۰۰ یورو دریافت می کنند و یکی از برندگان هم جایزه هزینه سه هفته کارآموزی در مرکز نوآوری Model Obaly را دریافت می کند.

≡ هزینه ثبت نام

■ رایگان است.

■ توجه: ثبت نام اینترنتی این رقابت در این تاریخ (۲۴ آبان ۱۳۹۶۹) هنوز شروع نشده است.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه