جستجو

فراخوان بین المللی جشنواره فیلم کوتاه «اپسالا» سال ۲۰۱۸ به روزهای آخر نزدیک می شود.

■ مهلت: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ ■

■ به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در پایگاه خبری فیلم کوتاه، سی‌ و هفتمین جشنواره جهانی فیلم‌های کوتاه و کودکان «اپسالا» در چند بخش فیلم می‌پذیرد. این جشنواره در سال ۱۹۸۲ تاسیس شد و اکنون اصلی‌ترین رویداد رقابتی فیلم‌های کوتاه در سوئد محسوب می‌شود.
■ این جشنواره همه ساله بیش از ۳۰۰ فیلم را در پنج بخش مختلف به نمایش می‌گذارد. علاوه بر نمایش فیلم‌ها چندین سمینار و گردهمایی در حاشیه نمایش فیلم‌ها برگزار می‌شود.
■ جشنواره «اپسالا» فیلم‌های انیمیشن، مستند، داستانی و تجربی تا ۴۰ دقیقه که پس از اول ژانویه ۲۰۱۷ ساخته شده باشند را در دو بخش مسابقه بین‌الملل و فیلم‌های کودکان می‌پذیرد.
فیلم‌های پذیرفته در بخش مسابقه بین‌الملل برای دریافت جایزه بزرگ، دو جایزه ویژه هیات داوری و جایزه تماشاگران رقابت می‌کنند.
سی‌ و هفتمین جشنواره جهانی فیلم‌های کوتاه و کودکان «اپسالا» ۲۲ تا ۲۸ اکتبر در سوئد برگزار می‌شود و علاقه‌مندان تا ۳۱ می مهلت ثبت‌نام دارند.
دسترسی به اطلاعات بیشتر و فرم ثبت‌نام در وب‌سایت جشنواره به نشانی: www.shortfilmfestival.com امکان‌پذیر است.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه