جستجو

فراخوان بین المللی معماری مرکز جدید شهر Borovets منتشر شده است.

■ مهلت: ۲۰ دی ۱۳۹۶ ■

■ به مناسبت گرامیداشت ۱۲۰ سال از بنیاد برووت Borovets، قدیمی ترین کوهستان در بلغارستان، شهرداری ساموکوف و همکارانش – اتاق معماری بلغارستان، اتحاد معماران بلغارستان و اتحادیه شهرداری ها در بلغارستان – این مسابقه معماری بین المللی را برای بخش مرکزی جدید این کمپین برگزار می نماید.

≡ موضوع شرکت در مسابقه

موضوع مسابقه انتخاب و اجرای یک طرح مفهومی برای قلمرو مثلث طلایی در کوهستان Borovets، شهرداری ساموکو، بلغارستان است. این منطقه در بخش پر جنب و جوش و جذاب مجتمع، در کنار خط پایان مسیرهای اسکی و ایستگاه های اولیه تله کابین و صندلی ها و همچنین بعضی از بزرگترین و مهمترین مجتمع های هتل قرار دارد.

≡ جوایز شرکت در فراخوان هنری

مجموع جوایز قرار داده شده برای این مسابقه ، ۵۰،۰۰۰ لوا بلغارستان (بیش از ۲۵،۵۰۰ یورو) می باشد. بازسازی این مثلث طلایی ، امکان دخالت در برخی از موضوعات موجود در محیط زیست مدرن را در این قلمرو فراهم می کند که در حال حاضر شامل مشکلات مربوط به عملکرد، زیبایی شناختی، مالی و تصویری و نیز حل مشکلات ارتباطی موجود به طور عمده به دسترسی عابران پیاده به کلید سایت ها در داخل قلمرو و محیط اطراف آن، برجسته سازی و دسترسی به دو سایت فرهنگی و تاریخی میراث فرهنگی، نگهداری پایه گیاهان موجود و فعالیت های دیگر، که به طور دقیق در برنامه رقابت ارائه شده است.

■ این رقابت در نظر دارد تا در مجموع پنج جایزه را به برندگان اهدا نماید:

○ جایزه جایگاه اول – ۲۰،۰۰۰ لواء بلغاری (حدود ۱۰،۲۲۵ یورو) و حق مذاکره به طور مستقیم در مرحله توسعه کار پروژه سرمایه گذاری

○ جایزه جایگاه دوم – ۱۲،۰۰۰ لووا بلغارستان (حدود ۶٫۱۳۵ یورو)

○ جایزه جایگاه سوم – ۸۰۰۰ لووا بلغارستان (حدود ۴ ۰۹۰ یورو)

○ دو جایزه نقدی از ۵،۰۰۰ لووا بلغارستان (حدود ۲۵۵۶ یورو) برای پروژه های اعطا شده توسط هیئت منصفه.

■ اطلاعات دقیق در مورد اعضای هیئت منصفه و مستندات کامل رقابت، در وب سایت رسمی موجود است.

≡ هزینه شرکت در فراخوان هنری

  • ■ هزینه شرکت در این فراخوان به صورت رایگان انجام خواهد پذیرفت.

≡ زمان بندی شرکت در مسابقه هنری

■ آخرین مهلت شرکت در مسابقه و ارسال آثار هنری ، ۱۰ ژانویه ۲۰۱۸ و زمان اعلام نتایج در بین ماه های ژانویه و فوریه ۲۰۱۸ خواهد بود.

 

■ منبع خبر: ایشومر

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه