جستجو

فراخوان بین المللی یازدهمین رقابت معماری Macro to Micro سال ۲۰۱۸ منتشر شد.

■ مهلت: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در گالری آنلاین یازدهمین دوره رقابت معماری Macro to Micro ، در همکاری با BETA با موضوع زندگی آینده در یک رقابت بین المللی با هدف ایجاد تحول در مقیاس های مختلف زندگی، از ماکرو به میکرو، برگزار می شود. شیوه زندگی ما از نیم قرن پیش به طور چشمگیری تغییر کرده است. فن آوری های جدید فرصت های گسترش یافته ای فراهم می آورند، در عین حال در حال افزایش تهدیدات محیط زیست و تغییرات اجتماعی و شهری جدید، هستیم.

≡ موضوع مسابقه

امروزه ما شدیدا شاهد بحران مسکن هستیم. در انگلستان و در سرتاسر جهان این کمبود در حال افزایش است. در اغلب موارد، راه حل این مشکل، ساخت و ساز جدید در سایت های سبز است و نه کیفیت طراحی، بیان فردی، نوآوری و یا محیط زیست. نتیجه نهایی این است که، حومه های جدید مناسب نیستند، هیچ ارتباطی با طبیعت ندارند و در اغلب موارد، از بین رفته اند. در عین حال، ما در جهانی زندگی می کنیم که حساسیت تازه ای را برای بوم شناسی و همزیستی هماهنگ با حیات وحش و طبیعت به ارمغان می آورد.
در این رویداد، از شرکت کنندگان خواسته شده راه حل هایی را در مواجه با این مسائل ارائه دهند که چگونه می توانیم پارادایم های جدید زندگی را در مقیاس های مختلف طراحی کنیم، که در آن نیاز به مسکن بیشتر حل می شود و در عین حال حفاظت طبیعت و حفظ منظره، مورد توجه قرار می گیرد. آیا می توانیم شهری داشته باشیم که شرایط مناسب شهروندان را در همزیستی با حیات وحش مهیا کند؟ و این راه حل ها می تواند کلیدی برای ایجاد یک راه جدید و پیشرفته برای ساختن زندگی جدید باشد؟
این مسابقه به عنوان بخشی از مسکن BETA اجرا می شود، یک رویداد در مورد زندگی آینده است که معماران، سیاست گذاران، توسعه دهندگان، طراحان و محققان میتوانند در آن حضور یابند. این رویداد در تاریخ ۱۲ جولای در منچستر، انگلستان برگزار می شود. بهترین پروژه ها در طول این نمایشگاه نمایش داده می شوند و به برندگان مدال اهدا میشود.

≡ بخش های اصلی مسابقه

این رویداد به دو بخش اصللی تقسیم میشود که شرکت کنندگان میتوانند انتخاب کنند آثارشان را در کدام گروه قرار دهند.

چالش ماکرو:

اولین چالش “تحول در مقیاس ماکرو زندگی” است. در این چالش شرکت کنندگان در مقیاس شهر بر روی پروژه تمرکز خواهند کرد. در طول سالها بین انسان و طبیعت ارتباط وجود دارد و ایجاد فضای شهری که در آن ردپایی از طبیعت و چشم انداز وجود داشته باشد از جمله نکات داری اهمیت این چالش است.
این چالش به نظر به ایده های “Garden City” نیز بازمی گردد. سایت این چالش یک منطقه سبز است که فقط چند مایل خارج از منچستر، انگلستان است.

چالش میکرو:

چالش دوم “تحول در مقیاس میکرو زندگی” است. در این چالش از شرکت کنندگان خواسته می شود تا با مقیاس انسانی ارتباط برقرار کنند و نوع جدیدی از مسکن را دوباره تکرار کنند. این رقابت، میتواند شامل انواع متفاوتی از تجربیات باشد، به عنوان مثال طراحانی در کالیفرنیا، نتایج کار در زمینه این چالش را به عنوان « Case Study Houses » معرفی کرده اند.

نحوه شرکت در مسابقه

■ شرکت کنندگان میتوانند به صورت انفرادی یا گروه چهار نفره در این رویداد شرکت کنند.
■ علاقه مندان پیشنهادات خود را به صورت آنلاین و به صورت دو صفحه دیجیتال A۱ همراه با یک متن توضیحی ۵۰۰ کلمه ای ارسال نمایند.

≡ هزینه ثبت نام

  • زودهنگام: ۴۰ پوند برای هر تیم
  • استاندارد: ۶۰ پوند برای هر تیم
  • با تأخیر: ۸۰ پوند برای هر تیم

■ تخفیف:

  • تیم هایی که مایل به شرکت در هر دو رقابت هستند، به شرط آنکه در زمان ثبت نام همزمان هر دو مورد را انتخاب کنند، ۲۵% تخفیف دریافت می کنند. کد تخفیف: M2MREVOLUTIONS

≡ جوایز

  • نفر اول: ۱۰۰۰ پوند
  • نفر دوم: ۴۰۰ پوند
  • به شش نفر لوح تقدیر داده می شود.
  • انتخاب مردمی: ۱۰۰ پوند

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه