جستجو

فراخوان تولید آثار رادیویی در فرهنگسرای بهمن منتشر شد.

  • مهلت: ۱۹ مهر ۱۳۹۷

فراخوان تولید آثار رادیویی باهدف تولید کالاهای فرهنگی در مرکز هنرهای نمایشی فرهنگسرای بهمن منتشر شد. این مرکز در سال حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی، مطابق منویات مقام معظم رهبری، برای تولید کالاهای فرهنگی اقدام کرده که بر سه پایه ی آموزش صحیح، تمرین مداوم و اجرای با کیفیت استوار است.

معرفی برنامه

مرکز هنرهای نمایشی فرهنگسرای بهمن، در اولین قدم، فراخوان تولید آثار رادیویی را منتشر می کند، این فراخوان در بخش اول آموزش های سریع و صحیح را مدنظر قرار داده و هنرجویان بعد از آموزش مبادرت به تمرین مداوم خواهند داشت و بعد از طی کردن دوره های تمرینی زیر نظر اساتید، تولید آثار در گونه های مختلف صوتی در استودیو بهمن، از جمله؛ پادکست، نمایش رادیویی و برنامه ترکیبی برای ارائه در سایتها و شبکه های رادیویی مختلف در دستور کار قرار می گیرد.

نحوه ثبت نام

علاقمندان در تمامی رده های سنی می‌توانند مشخصات خود را شامل، (نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد، و کد ۱۶r) تا ۱۹ مهر به سامانه پیامکی ۲۰۰۰۱۸۳۷۱۶ ارسال کرده تا برای آزمون و تست اولیه فراخوانده شوند.

کسب اطلاعات بیشتر

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند در ساعات اداری با شماره تفلن ۵۵۰۵۱۳۸۶ تماس بگیرند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه