جستجو

فراخوان مسابقه بین‌المللی معماری طراحی موزه شکلات تورین | Turin ایتالیا با هدف استفاده از فضاهای قدیمی و تلطیف شکل شهری این منطقه منتشر شد.

  • مهلت: ۲۳ مهر ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در هنرآنلاین، تورین شهر طبیعت سخت و خشن است که از دوره‌های تاریخی کهن شناخته شده است. در این فراخوان آمده: تصمیم داریم در چنین فضایی که مراجع و نشانه‌های فراوان تاریخی دارد، بنایی معمارانه ایجاد کنیم که بتواند سایت بلااستفاده قسمت غربی شهر را دوباره مورد استفاده قرار دهد. این سایت که در نزدیکی موزه شرود Shroud، قرار دارد، به محلی تبدیل خواهد شد که تمام ناحیه را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

دانلودها

اجزای مورد نظر طرح

  • بنا شده که در این مرکز، سالن‌های نمایشگاه،کارگاه‌های ورک شاپ و فضاهای استراحت محوطه‌ای برای ملاقات عموم مردم ایجاد شود. در واقع تلاش بر این است که این فضا، نوعی معماری و مرجعی برای شرح سنت بومی شناخته شده و فرآوری شکلات، باشد زیرا از این راه تورین می‌تواند تاریخ خود را احیا کند.

چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

  • هر کسی بدون توجه به سن و ملیت خود می‌تواند به تنهایی یا گروهی در این مسابقه شرکت کند البته هیچ فردی نمی‌تواند با بیش از یک پروژه در این رقابت شرکت کند.

هزینه شرکت در مسابقه

  • هر شرکت کننده برای ثبت نام از طریق PayPal موظف به پرداخت ۲۵,۰۰ یورو از طریق انتقال بانکی ۳۰,۰۰ است.

جوایز مسابقه

  • هر کدام از شرکت کنندگان تیم برنده مسابقه ۵۰۰,۰۰ یورو (با محاسبه مالیات) دریافت می‌کند. سه شرکت‌کننده برتر عضویت سالانه مجله الکترونیکی DOMUS را دریافت می‌کنند. برندگان و آثار تقدیر شده می‌توانند تا همیشه بدون پرداخت هزینه در مسابقات آینده این بخش شرکت کنند.
نحوه شرکت در مسابقه
  • علاقه‌مندان به حضور در این مسابقه می‌توانند تا ۲۳ مهر ماه ثبت‌نام کرده و سپس یک شیت A0 و گزارش پروژه را تا تاریخ ۲۵ آذر، با فرمت دیجیتالی به ایمیل startfortalents@gmail.com ارسال کنند.
  • برای ارسال سؤالات خود در ارتباط با پرداخت هزینه‌ها از طریق انتقال بانکی می‌توانید به startfortalents@gmail.com و برای PayPal می‌توانید به startfortalents@gmail.com ایمیل ارسال کنید.

اعلام نتایج

  • نتایج مسابقه معماری موزه شکلات Turin تا ۲۴ تیر، ۱۳۹۸ اعلام خواهد شد. آثار برندگان و آثار تقدیر شده منتشر خواهند شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه