جستجو

فراخوان مسابقه خوانندگی در رادیو صبا منتشر شد.

  • برگزاری: مرداد و شهریور ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه خوانندگی «زیر چتر ترانه» برنامه‌ای شنیدنی با رویکرد گردهمایی فعالان و علاقه‌مندان به دنیای موسیقی و خوانندگی است که از این طریق در محفلی گرم و صمیمی با هم به رقابت می‌پردازند. این برنامه با رویکرد شادی آفرینی در فصل تابستان تهیه می‌شود تا علاوه بر ایجاد لحظاتی خوش برای مخاطبان، بستری مناسب برای استعدادیابی جوانان و علاقه‌مندان به حوزه موسیقی و خوانندگی نیز فراهم شود.

≡ معرفی برنامه

  • مسابقه خوانندگی «زیر چتر ترانه» برنامه‌ای به همت گروه مسابقات و تفریحات رادیو صباست که از ۴ مرداد روز‌های پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۷ به مدت ۶۰ دقیقه روی آنتن می‌رود. اجرای این برنامه بر عهده پیمان قریب پناه است.شهاب شهرزاد ترانه سرا و خواننده و مهرداد یکتا آهنگساز از داوران و کارشناسان مسابقه «زیر چتر ترانه» هستند.

≡ نحوه شرکت در مسابقه

  • متقاضیان و علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به پیام رسان سروش به نشانی zirechatretaraneh@ مراجعه و ضمن ثبت نام، ترانه‎ای را به انتخاب و با صدای خود برای این برنامه ارسال کنند.

≡ نحوه برگزاری مسابقه

  • ​این برنامه با حضور ۴ نفر شرکت کننده برگزار می‌شود که از بین آن‌ها ۲ نفر پس از داوری توسط کارشناسان برنامه به مرحله پایانی راه پیدا می‌کنند. هر هفته نیز یک کارشناس میهمان از میان خوانندگان و آهنگسازان کشور در برنامه حضور خواهند داشت.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

یک پاسخ

  1. من مهدی غبیشاوی از بندر ماهشهر ۱۳ سالمه میخام خاننده بشم ۲ ساله دارم تمرین میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه