جستجو

فراخوان نخستین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانشجویی «دریچه» منتشر شد.

  • مهلت: ۳۱ مرداد ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در پایگاه خبری فیلم کوتاه، این جشنواره با هدف حمایت از تولیدات دانشجویی، ایجاد طراوت و اعتماد به نفس بین دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه به همت مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۴۸ برگزار می‌شود.

≡ شرایط شرکت در مسابقه

دانشجویان سراسر کشور و فارغ التحصیلانی که بیش از یک سال از فراغتشان نگذشته می‌توانند در بخش اصلی جشنواره شرکت کنند. ضمن اینکه در بخش جنبی تمامی فارغ التحصیلان امکان شرکت دارند.
جشنواره در بخش‌های داستانی، مستند، انیمیشن، تیزر و کلیپ (نماهنگ) با موضوع آزاد تا مدت زمانی ۳۰ دقیقه فیلم می‌پذیرد. تنها در بخش تیزر و کلیپ (نماهنگ) مدت زمان آثار باید کمتر از ۱۰ دقیقه باشد.
محدودیتی در تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و فیلم برداری با موبایل به شرط کیفیت پخش مناسب ایرادی ندارد. قطع فیلم‌ها DV,HD, FULL HD باشد. فرمت فیلم‌ها نیز از فرمت‌های رایج و عمومی باشد.

≡ شرکت در مسابقه

علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره تا ۳۱ مرداد مهلت دارند با مراجعه به سایت مسابقه فرم ثبت نام را تکمیل و آثارشان را به آدرس: تهران- ضلع جنوب غربی چهار راه ولیعصر-خیابان ولیعصر روبروی تئاتر شهر-کوچه سرمد پلاک۱۲- مرکز آموزش عالی علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد۴۸ – بخش آموزش مرکز- تلفن: ۲۱الی۶۶۹۵۹۳۱۹ ارسال کنند.
نخستین جشنواره سراسری فیلم کوتاه دانشجویی «دریچه» ۱۷ تا ۱۹ شهریور همزمان با هفته سینما با حمایت خبری «پایگاه خبری فیلم کوتاه» برگزار می‌شود.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه