جستجو

فراخوان نشان «دکتر صارمی» منتشر شد.

  • مهلت: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر مناشر شده در هنرآنلاین، همان‌گونه که استادان، منتقدان، فرهیختگان و معماران ارجمند استحضار دارند بخش یکم از سومین دوسالانه ملی معماری، شهرسازی و طراحی داخلی ایران به اعطای نشان دکتر علی‌اکبر صارمی به یک معمار اختصاص دارد. بدینوسیله با توجه به شرایط زیر از کلیه‌ یاران جهت معرفی افراد حائز صلاحیت یا اعلام کاندیداتوری توسط خود افراد جهت بررسی‌های بیشتر کمیته‌ی دوسالانه دعوت به عمل می‌آید.

این نشان چیست؟

  • معماری حقیقی، محصول جوشش درونی معمار در پاسخ به نیازهای جامعه است. معماریِ متعهد، تبلور احساس مسئولیت اجتماعی معمار نسبت به جامعه و سرنوشت و آینده‌ی آن است. دوسالانه‌ ملی معماری، شهرسازی و طراحی داخلی ایران باید بر محور عدالت و اخلاق حرفه‌ای حرکت نماید که اگر این ارزش در دوسالانه کمرنگ شود، دیگر هیچ چیزی ارزش ایستادن و مبارزه بر سر این گذرگاه مهم تاریخی را ندارد. بر همین اساس از دوره‌ دوم دوسالانه، نشانی به پاس قدردانی معنوی از دست‌اندرکاران حرفه تعریف و تبیین گردید. این نشان به پاس سال‌ها خدمت صادقانه، آموزش متعهدانه، تلاش مجدانه و راهنمایی‌های پدرانه‌ی معلم اخلاق، دکتر علی‌اکبر صارمی، مزین به نام ایشان گردیده است.

≡ نحوه‌ مشارکت:

  • برندگان این نشان بدون اطلاع قبلی، تحت نظر کمیته‌ای متشکل از مسئولین سیاست‌گذاری و اجرایی دوسالانه به منظور انجام تحقیقات پنهانی بوده‌اند. تحرکات افراد توسط نیروهای اجرایی و گمنام مورد اعتماد دبیرخانه، تحت تحقیق قرار گرفته و کمیته‌ای عالی، مستقر در هنرمعماری نسبت به بررسی گزارش‌ها و افراد اقدام می‌نماید. این دبیرخانه و کمیته‌ی حاکم همچنین آماده‌ی دریافت گزارش‌های مردمی نیز است. ما موارد معرفی شده توسط مخاطبین را تحت چتر اطلاعاتی خود قرار داده و در مورد آنان تحقیقات لازم را به سرانجام خواهیم رساند. داوطلبین نیز می‌توانند با ارسال رزومه به این دبیرخانه، ما را از اقدامات خود آگاه سازند. دبیرخانه و کمیته‌ی عالی موظف هستند به کلیه‌ی پیشنهاد‌ها مأخوذه رسیدگی نمایند و در صورت لزوم با تعامل و تحقیق، صالح‌ترین معمار را برای انتخاب خود معرفی نمایند.

داوران:

  • کمیته‌ی عالی انتخاب برنده‌ی نشان دکتر علی اکبر صارمی متشکل از: بانو هایده حائری، همسر جناب آقای دکتر علی‌اکبر صارمی؛ علیرضا قهاری، برنده دوره قبلی نشان دکتر علی‌اکبر صارمی؛ علی تمیز کار، مدیر عامل شرکت رویا طرح داخلی، یک نفر نماینده‌ تیم تحقیقات و یک نفر نماینده‌ هنرمعماری است.
  • این کمیته به مرور زمان با اضافه شدن برندگان دوره‌های جدیدتر به حد نصاب جمعیتی خود خواهد رسید. دبیرخانه‌ دائمی این کمیته نیز، دفتر مؤسسه‌ هنر معماری است.

جایزه:

برنده‌ی نشان دکتر علی اکبر صارمی، مفتخر به دریافت نشان منقوش به نیم‌رخ دکتر علی‌اکبر صارمی، عضو جاویدان شورای عالی هنرمعماری و گواهی رسمی، خواهد شد.

این فرد در کتاب جامع دوسالانه که به همین منظور چاپ خواهد گردید، معرفی خواهد شد. این فرد همچنین در فصلنامه‌ هنرمعماری، ویژه‌نامه دوسالانه و در پورتال رسمی نشان در وب‌سایت هنرمعماری معرفی خواهد شد و صفحه اختصاصی او طراحی و اجرا خواهد شد.

عضویت دائمی فرد برنده در کمیته‌ عالی، جهت انتخاب برنده‌ نشان دکتر صارمی در دوسالانه‌های بعدی، بخش جوایز ویژه این رویداد است.

بر اساس این گزارش، کسانی که تمایل دارند در جهت کاندیداتوری اقدام نمایند یا افرادی را که حائز شرایط هستند، را معرفی نمایند، لازم است تا ۱۵ مرداد ۱۳۹۷  با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۴۲۹۶۰ یا ایمیل aoaholding@Gmail.com مکاتبه کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه