جستجو

فراخوان هشتمین جشنواره فیلم حسنات منتشر شد.

  • مهلت: ۱۵ مهر ۱۳۹۷

هشتمین دوره مسابقه فیلم حسنات اصفهان با موضوع «احسان و نیکوکاری» فراخوان دریافت آثار خود را در چهار بخش «مسابقه سینمای ملی»، «مسـابقه ملی شهر درقاب تصویر»، «مسابقه مستند پرتره» و بخش «مسابقه دانشجویی اصفهان» منتشر کرد.

≡ موضوعات جشنواره

  • موضوع اصلی جشنواره فیلم کوتاه حسنات احسان و نیکوکاری است. اخلاق و مفاهیم آسمانی آن و نقد انحطاط اخلاقی و ارزش های فراموش شده اجتماعی، جامعه از نگاه جوانان؛ خواستها و نیازهای جوانان، تسهیل‌گری وکارآفرینی اجتمـاعی، زن و ارزش های آن در جامعه، آب و حفظ منابع ارزشمند آن، روش‌هـای بهینه مصرف انرژی، حفظ و احیای محیط زیست، و هم‌چنین فضاهای مجازی و تأثیر آن بر جامعه، از موضوعات بخش مسابقه سینمای ملی جشنواره حسنات هستند.
  • حقوق شهرونـدی و تأثیر آن در روابط انسانی و اجتماعی، شادابی و نشاط اجتماعی، شهر ایمن، شهر پاک، خـانه و خـانواده و سبک زنـدگی ایـرانی- اسلامـی و هر موضوعی که مسایل شهری را در بر گیرد به عنوان موضوعات مسابقه ملی “شهر در قاب تصویر” و در بخش مسابقه مستند پورتره، موضوع خیرین و نام آوران علــم و هــنر درنظر گرفته شده اند.
  • ضمن اینکه دانشجویان مراکز دانشگاهی، هنرآموزان مراکز آموزشی و انجمن های سینمای جوانان استان اصفهان، می توانند فیلمهای کوتاه داستانی- مستند و پویانمایی خود را که با موضوعات جشنواره تهیه شده باشند، به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

≡ جوایز جشنواره

  • دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی در بخش سینمای ملی به بهترین فیلم کوتاه، بهترین کارگردانی و بهترین تصویر برداری(در هر بخش) و نیز سه فیلمنامه برتر، در بخش مسابقه شهر در قاب تصویر به بهترین فیلم و بهترین کارگردانی، در بخش مستند پرتره به بهترین فیلم و بهترین کارگردانی و در بخش مسابقه دانشجویی اصفهان نیز به بهترین فیلم و بهترین کارگردانی اهدا می شود.
  • دبیرخانه جشنواره  با نظر هیئت داوران، به بهترین فیلم کوتاه جشنواره که مضامین «انسان دوستی ومهربانی» را به بهترین نحو در خود ارایه کند جایزه بزرگ جشنواره با عنوان «جایزه  زاون قوکاسیان» را اهدا خواهد کرد.
  • هم‌چنین با نظر داوران جوان جشنواره، لوح سپاس، یادمان جشنواره و جایزه نقدی به بهترین فیلم کوتاه داستانی- مستند و پویانمایی با عنوان «جایزه سینمای فردا» اهدا خواهد.

≡ شرایط شرکت در مسابقه

  • هر فیلم فقط می تواند در یک بخش مسابقه شرکت کند.
  • فیلم های تولید شده از سال ۱۳۹۶ در اولویت است.
  • چنانچه فیلم ارسالی به دبیرخانه جشنواره، اولین حضور آن اثر در جشنواره ­های داخلی باشد، در صورت موفقیت، از اثر بعدی کارگردان حمایت مالی خواهد شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه