جستجو

≡ بورسیه تحصیلی موسسه مطالعات پیشرفته دانشگاه استراسبورگ (USIAS) سال ۲۰۱۸ برای اعضای هیئت علمی استادیار و بالاتر منتشر شده است. ≡

■ مهلت: ۱۰ مهر ۱۳۹۶ ■

  • ■ موسسه مطالعات پیشرفته دانشگاه استراسبورگ در سال ۲۰۱۲ برای کشف پژوهش های عالی و اصیل در همه زمینه های علمی و برای خدمت رسانی بعنوان محلی برای نوآوری فکری تأسیس شده است. برای تحقق این مأموریت، USIAS از همه پژوهشگران برتر از همه کشورها و با هر پیشینه پژوهشی در همه زمینه ها دعوت به عمل می آورد. هر سال، موسسه بین ۱۰ تا ۲۰ بورسیه برای یک دوره زمانی بین ۳ ماه تا ۲ سال انتخاب می کند.
  • ■ بورسیه ها هم برای پژوهشگران جوان در حال رشد و هم پژوهشگران عالی پیشرفته خارج از استراسبورگ اهدا می شود و انتظار می رود به پژوهش با همکاری پژوهشگران دانشگاه استراسبورگ بپرازند و/یا  از امکانات مرکز تحقیقاتی ویژه استراسبورگ استفاده کنند.
  • ■ علاوه بر آن، از پژوهشگران شاخصی که در حال حاضر در دانشگاه استراسبورگ مستقر هستند و تمایل دارند روی یک ایده ویژه ناب پژوهش کنند، یا در انتظار استفاده از دانش و مهارت خود در حوزه های جدید خارج از زمینه کاری فعلی خود هستند، بویژه بصورت همکار با یک شخص بیرونی نیز دعوت می شود اقدام به ثبت تقاضا کنند.
  • ■ تقاضانامه ها باید به زبان انگلیسی نوشته شده باشند تا بصورت بین المللی قابل بررسی باشند. کاندیداهای مجاز باید حداقل در سطح استادیار و معادل آن در محل زندگی و یا سطحی بالاتر باشند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه