جستجو

فراخوان بورسیه های تحصیلی دانشگاه «New South Wales» استرالیا (UNSW) منتشر شد.

دانشگاه «New South Wales»، یک مرکز پژوهشی عمومی است که در نزدیکی «کنزینگتون» و در شهر پایتخت «سیدنی» قرار دارد. این دانشگاه در سال ۱۴۹۴ تأسیس شده و امروزه دارای ۸ دانشکده است و در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری دانشجو می پذیرد. جالب است بدانید که این دانشگاه ۶۰۱۴ عضو هیئت علمی و بیش از ۴۵۰۰۰ دانشجو دارد.

برای مقاطع مختلف تحصیلی، دانشجویان رشته های هنر از تمام کشورهای دنیا می توانند تقاضای استفاده از بورسیه تحصیلی دانشکده «هنر و طراحی» را داشته باشند. این بورسیه به دانشجویان فعلی این دانشکده تعلق می گیرد و به این معنا است که برای استفاده از آن، می بایست ابتدا در این دانشکده ثبت نام کنید و پس از کسب شرایط مورد نظر آن، تقاضای بورسیه تحصیلی نمایید. این بورسیه ها، دستاوردهای برجسته تحصیلی را شناسایی می کنند و با اختصاص کمک های مالی ارزشمند، به شما کمک می کنند تا مدرک تحصیلی خودتان را کسب کنید.

در ادامه فهرست بورسیه های تحصیلی دانشکده هنر و طراحی دانشگاه UNSW را برای شما ارائه می کنم. با کلیک بر روی هم عنوان می توانید به صفحه توضیحات آن در وبسایت دانشگاه وارد شوید. در صفحه مربوط به هر بورسیه، اطلاعات کاملی شامل مهلت، مبلغ کمک هزینه، طول دوره، واجدین شرایط، ملزومات اقامتی، معیارهای انتخاب دانشجو برای کسب بورسیه و چگونگی ارسال درخواست ارائه شده است.

■ صفحه اصلی بورسیه ها

■ بورسیه های مقطع کارشناسی

 

■ بورسیه های مقطع کارشناسی ارشد (آموزشی)

■ بورسیه های مقطع کارشناسی ارشد (پژوهشی)

■ نشان ها و جوایز

یک روش دیگر برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بورسیه های ارائه شده توسط «UNSW» و همچون چگونگی پذیرش برای یک بورسیه هنر یا طراحی، مراجعه به این «لینک» است. کمی به پایین حرکت کنید تا به بخش «How to Apply» برسید. در منوی «Scholarship for»، نوع بورسیه تحصیلی مورد نظرتان را انتخاب کنید. در منوی «Residency»، گزینه «International»، در منوی «Faculty» گزینه «Art & Design» و یا « Art & Social Science »، در منوی «Study area broad» گزینه «Creative Arts and Design» و در نهایت در منوی «Exclude from search» گزینه «Indigenous and Rural» را انتخاب کنید. در زیر این ستون ها، گزینه «Only those scholarships currently open for applications» را انتخاب کنید تا فقط بورسیه هایی که در حال حاضر فعال هستند نمایش داده شود. سپس بر روز گزینه «Search» کلیک کنید تا جدول دقیقی از دوره ها، زمان ها و مبالغ اهدایی مشاهده کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه