جستجو

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی عکس «آیات» تمدید شد.

  • مهلت: تمدید تا ۸ صبح اول آبان ۱۳۹۹۷

■ مسعود زنده‌روح کرمانی دبیر تخصصی و هنری جشنواره ملی عکس «آیات» از تمدید مهلت ارسال آثار به این جشنواره خبر داد. در حالی که ساعت ۸ صبح امروز ۲۱ مهرماه پایان مهلت دریافت آثار جشنواره ملی «عکس آیات» مشخص شده بود به گفته مسعود زنده‌روح کرمانی دبیر تخصصی و هنری این جشنواره، مهلت ارسال آثار تا ۸ صبح اول آبان ماه تمدید شد و به این ترتیب عکاسان حرفه ای و همچنین متقاضیان بخش مردمی می‌توانند تا تاریخ ذکر شده آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

■ وی از عکاسان درخواست کرده است که ارسال آثار خود را به تاریخ ۳۰ مهرماه موکول نکنند و در اولین فرصت عکس‌های خود را ارسال کنند.

■ در این جشنواره محمدرضا علیزاده مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان دبیری جشنواره را به عهده دارد. همچنین فرزاد میرحسینی دبیر اجرایی این جشنواره است و محمدمهدی رحیمیان، فرهاد سلیمانی، مجید ناگهی، مهدی جعفری، حمید صادقی داوری آثار این جشنواره را به عهده دارند.

■ این جشنواره در چهار بخش ملی (برای تمامی عکاسان و علاقمندان عکاسی در محورهای جشنواره)، بخش استانی (مختص عکاسان ملی و کرمانی با محورهای جشنواره در گستره استان کرمان)، بخش ویژه (با محوریت پرهیز از اسراف) و بخش مردمی (مختص به محورهای جشنواره با حضور گسترده مردمی) برگزار می‌شود.

 

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه