جستجو

دومین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان «طنز پهلو٢» توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن منتشر شد.

■ مهلت: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ ■

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن؛ از انتشار فراخوان دومین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر تحت عنوان ” طنز پهلو ٢” در این شهرستان خبر داد. یوسف نیک انجام با اعلام این خبر اظهار داشت دومین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر با عنوان «طنز پهلو٢» با هدف بررسی آثار طنز نثر و نظم از سراسر کشور همراه با یادی از کیومرث صابری فومنی گل آقا ی ملت ایران  در ٢١ تیرماه جاری برگزار خواهد شد

وی تصریح کرد : به همین خاطر فراخوان دومین جشنواره ملی نگاهی به طنز معاصر تحت عنوان ” طنز پهلو ٢” منشر شده و از علاقه مندان دعوت می شود آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن ،با بیان اینکه آثار ارسالی باید الزاما حول محور طنز گل آقایی و طنز اجتماعی و در دوبخش شعر و نثر باشد، افزود: هر شرکت کننده می تواند با ارسال حداکثر ٣ اثر در این جشنواره شرکت نمایند.

این مسوول گفت:آثاری که در جشنواره‌های دیگر حائز رتبه یا برگزیده شده‌اند یا آثار غیر مرتبط به بخش داوری راه پیدا نخواهد کرد.

نیک انجام با بیان اینکه شرکت در این همایش هیچ محدودیت سنی ندارد، تصریح کرد: دبیرخانه جشنواره حق انتشار آثار رسیده را با قید نام پدید آورندگان برای خود محفوظ می‌داند.

وی با بیان اینکه مشخصات فردی شامل نام و نام خانوادگی  و شماره تماس در ذیل آثار ارسالی قید گردد، خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این همایش می‌توانند آثار خود را از سه طریق در برگه a۴ با فرمت  word و فونت B nazanin١۴   به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.

نیک انجام در ادامه افزود : با بیان اینکه مهلت ارسال آثار تا ٣٠ خرداد ماه می باشد. افزود: علاقه مندان و هنرمندان می توانند آثار خود را به آدرس دبیرخانه گیلان ، فومن، خیابان شهید بهشتی، مجمع فرهنگی هنری سیدالشهدا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی امور هنری، و یا به نشانی الکترونیکی  fuman@faarhang.gov.ir   و یا به شماره فاکس ٠١٣٣۴٧٣۶٣۶٧ ارسال نمایند .

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن در پایان خاطر نشان کرد : آیین اختتامیه همایش٢١ تیرماه جاری با حضور بزرگان طنز کشور برگزار می شود و به نفرات برگزیده به ترتیب نفر اول : تندیس جشنواره ، لوح سپاس و کارت هدیه ٢٠ میلیون ریالی – نفردوم : تندیس جشنواره ، لوح سپاس و کارت هدیه ١۵میلیون ریالی- نفر سوم: تندیس جشنواره ، لوح سپاس و کارت هدیه ١٠ میلیون ریالی و و به پنج اثر برگزیده : تندیس جشنواره ، لوح سپاس و کارت هدیه یک میلیون ریالی اهداء خواهد شد .

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه