جستجو
فراخوان دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه

فراخوان دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد در توسعه منتشر شد.

■مهلت: ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶■

مدیریت فرایند به کارگیری مؤثرو کارآمد منابع مادی وانسانی در برنامه ریزی سازماندهی بسیج منابع وامکانات هدایت و کنترل است که برای دستیابی به اهداف سازمانی و بر اساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.
واقعا باید گفت؛ که در ابتدا انسانها درباره مدیریت چقدر می دانند؟ دانش مدیریت تا چه حد علمی است و آیا مدیریت علم است یا هنر؟ بخشی از مدیریت را می توان از طریق مدریت آموزش فرا گرفت و بخشی دیگررا ضمن کار باید آموخت در واقع بخشی را که با آموزش فرا گرفته می شود علم مدیریت است و بخشی را که موجب به کار بستن اندوخت ها در شرایط گوناگون می شود هنر مدیریت می نامند. «به عبارتی دیگر سخن علم دانستن است و هنر توانستن ». 

 موسسه آموزش عالی اسوه با توجه به برگزاری موفق دوره  قبلی کنفرانس و بازتاب بسیار گسترده آن، در نظر دارد با بهره گیری از تجارب گذشته، اساتید بزرگوار دانشگاه های معتبر ایران و جهان و نهادهای علمی پژوهشی دومین کنفرانس بین المللی انسجام مدیریت و اقتصاد را در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار نماید. این کنفرانس به دنبال آن است که با گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاستگذاران و مدیران، سازمان های ذی ربط و علاقه مند، و متخصصان و علاقه مندان موضوع مدیریت و اقتصاد، به تبیین مفاهیم و اهداف آن بپردازد و فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه ی یافته های پژوهشی نوین در زمینه ی مدیریت، اقتصاد، حسابداری و… باشد. این کنفرانس با شعار “انسجام مدیریت و توسعه اقتصاد” فرصتی برای گردهمایی صاحبنظران، متخصصان واندیشمندان در حوزه مدیریت، اقتصاد و توسعه است. برگزاری این کنفرانس امکان تبادل نظر و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه ها و مراکز تخصصی کشور و جهان در زمینه مفاهیم مشترک و مرتبط با محورهای کنفرانس را فراهم می سازد.

بر این اساس، موسسه آموزش عالی اسوه  با افتخار از تمامی متخصصان، کارشناسان، دانشجویان، پژوهشگران و دانشمندان مراکز علمی، تحقیقاتی و صنعتی دعوت می نماید. با شرکت در برنامه های متنوع این کنفرانس در این رویداد مهم بین المللی مشارکت نموده و با ارائه آخرین دستاوردهای علمی و اجرایی خود، زمینه دستیابی به اهداف فوق را فراهم سازند.

[irp]

محور های کنفرانس

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه