جستجو

سلام. تا این لحظه با رای شما وبسایت «فستیوارت» در رتبه دوم قرار دارد. فردا آخرین روز مسابقه است.

الف) امروز سری به سایت های رقیب زدم. بازار خریدن نقدی رای و جایزه دادن به مخاطبان و تشویق به رای دادن یا ایمیل های چندگانه داغ است. پس کی ما تقلب کردن را کنار می گذاریم؟ لعنت به این زشتی نهادینه شده. لعنت به این منش.

ب) من به فهم و فرهیختگی مخاطبانم ایمان دارم. نه آنها می خواهند و نه من برای کسانی که به فستیوارت رای دادند، جایزه نقدی یا بن تخفیف می دهم. چون به این نادرستی اعتقاد نداریم و از این متنفریم. نه درخواست می کنم که با چند ایمیل متفاوت رای بدهید و نه تقاضا می کنم کار خارق العاده ای بکنید. آزمونی بود برای کشف دوباره کسانی که دوستشان دارم. برای شما و رفاقت نایابتان. منت رایی که به من دادید، همیشه کشیدنی است. درست ترین کاری که برای جبران لطف شما می توانم و می کنم، بهتر شدن است.

ج) تا فردا بیست و پنجم بهمن فرصت هست. اگر دوست دارید از فستیوارت در بازار سیاه خرید و فروش رای حمایت کنید و به آن رای واقعی بدهید، مراحل زیر انجام بدهید.
■ ۱. روی لینک زیر کلیک کنید:
■ http://www.iwmf.ir/website/21060
■ ۲. در صفحه ای که باز می شود، روی آن قلب بیرنگ کلیک کنید تا قرمز بشود.
■ ۳. در پنجره ای که باز می شود؛ آدرس ایمیلتان را وارد کنید و تیک کنار «من رباط نیستم» را بزنید. امیدوارم پازل تصاویر گوگل باز نشود. در کل درخواست آن پازل کوفتی این است که روی شکل های مانند هم مثل ویترین مغازه، عدد، کوه یا یک چیز دیگر کلیک کنید تا عوض بشوند و دیگر از گروه آن شکل نباشند. می دانم پیچیده شد. اگر موفق به حل آن نشد، لطفا یا از یک نرم افزار یا گوشی دیگر استفاده کنید یا به من (@honarpazhouh) پیام بدهید تا با هم کلکش را بکنیم.
■ ۴. لطفا به ایمیلتان مراجعه کنید و رای را تایید کنید. «تکرار می کنم!» لطفا به ایمیلتان مراجعه کنید و روی لینک تأیید رای کلیک کنید. خیلی متشکرم.

د) دوستتان دارم. این جهان کوه است و فعل ما ندا.

ه) شب شما بخیر.
جایی نزدیک ساری
۲۴ بهمن ۱۳۹۵

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه