جستجو

فراخوان اجراهای نمایشی ۶ ماهه اول سال ۹۶ در تماشاخانه همای سعادت منتشر شد.

■ مهلت: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ ■

به گزارش روابط عمومی تماشاخانه «همای سعادت» تنها تماشاخانه استاندارد غرب تهران با هدف حمایت از گروه‌های جوان و مستعد تئاتری در کنار پیشکسوتان این عرصه و ایجاد شرایط مطلوب جهت اجرای آثار نمایشی برگزیده دانشجویی و تجربی به انتشار فراخوان اجرا برای شش ماهه اول سال ۱۳۹۶ با شرایط ویژه، متن یا طرح نمایشی برای اجراء صحنه ای یا نمایشنامه خوانی می پذیرد.

در شرایط اجرای نمایش‌ها برای این تماشاخانه آمده است:

  •  تمامی متون نمایشی اعم از ایرانی و خارجی که از نظر مرکز هنرهای نمایشی منع اجرایی نداشته باشند،  امکان اجرا در تماشاخانه را خواهند داشت.
  •  پذیرش آثار تجربی با شیوه‌های نوین اجرایی منوط به متقاعد ساختن شورای بازبینی و هیأت انتخاب  تماشاخانه، مبنی بر عملی و اجرایی بودن ایده‌ها و طرح‌ها در فضای تماشاخانه است.
  •  یک نسخه از متن یا طرح نگاشته شده به صورت A4 به همراه فایل PDF شیوه‌ اجرایی کارگردان نسبت به  متن مورد نظر به همراه معرفی کامل متن و خلاصه نمایشنامه حداکثر در یک صفحه رزومه کارگردان و گروه نمایشی.
  •  تکمیل فرم درخواست بازبینی اثر که از طرف مدیر اجرایی تماشاخانه در اختیار گروه‌های متقاضی قرار  خواهد گرفت.
  •  ارائه مجوز کتبی نویسنده، مترجم یا ناشر اثر نمایشی.

تماشاخانه همای سعادت با مدیریت سعید دولتی و مسئول اجرایی فرشید حاجیان با تعدادظرفیت تماشاگر ۵۰  الی ۷۰ نفر (قابل تغییر) همچنین امکانات فنی (نور/ صدا /پروجکشن و تهویه) بسیارمناسب در خدمت هنرمندان عزیز می باشد.

مکان تماشاخانه: شهرزیبا – خیابان آیت اله کاشانی – زیرپل شهید باکری  – جنب قنادی محفل – ساختمان بانک پارسیان – پلاک۲۶۱ – واحد۵

۴۴۳۵۳۰۵۰  /  ۴۴۳۶۱۵۰۴  /    مدیراجرایی:  ۰۹۱۲۸۰۳۰۷۶۴

متقاضیان عزیز می توانند تا بیستم اسفند ماه ۹۵ با همراه داشتن مدارک لازم به مؤسسه «همای سعادت» مراجعه کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه