جستجو

فراخوان ادبی فصل آفتاب با موضوع انقلاب ویژه کودکان و نوجوانان منتشر شد.

■ مهلت: ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در وبسایت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان چهارمحال و بختیاری، به مناسبت گرامی داشت سی و نهمین سالگرد شکوهمند دهه فجر فراخوان ادبی فصل آفتاب با محوریت شعر سرایی و داستان‌نویسی برای اعضای کارگاه‌های ادبی مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، کلیه ی دانش آموزان مدارس و مربیان فرهنگی و ادبی کانون در استان برگزار می شود.

بر این اساس این فراخوان با هدف اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت، پاسداشت مقام شامخ شهید و ایجاد روحیه قدرشناسی در نسل جدید در قالب های اشعار(کلاسیک،نو،سپید،ترانه،شعرکودک ونوجوان و…)و داستان های (کوتاه،مینی مال) اجرا می شود.

دهه ی فجر انقلاب اسلامی،امام خمینی(ره)،شهدا و… موضوعات این فراخوان را در بر می گیرد که کودکان و نوجوانان با گروههای سنی  ۷تا۱۷  سال و مربیان مراکز کانون می توانند در این فراخوان شرکت کنند.

مهلت ارسال آثار برای این جشنواره تا ۱۲ بهمن ماه سال جاری می باشد و علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را به صورت تایپ شده یا دست نویس به واحد آفرینشهای ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان واقع در میدان ابوریحان ارسال نمایند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه