جستجو

فراخوان ارائه طرح فیلم‌های مستند با موضوع انقلاب اسلامی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منتشر شد.

■ مهلت: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ■

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سید امیر مصباح افزود: این تصمیم بر اساس تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری با این اداره‌کل و بمناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اتخاذ شده است. مستندسازان می‌بایست موضوع آثار را با محوریت روایت‌های ناشنیده و بدیع از انقلاب اسلامی در استان با اشاره به نقش مساجد، نهادهای مردمی و رهبران دینی به‌ویژه روحانیت در آگاهی‌بخشی و هدایت جامعه انتخاب کنند.

■ طرح‌های ارسالی می‌بایست دارای ساختار دراماتیک و ترجیحاً متفاوت با مستندهای گزارش و صرفاً اطلاع‌رسانی (مستند تلویزیونی) باشد.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، مدت زمان فیلم‌های مستند مورد نظر را میان مدت (حدود ۴٠ دقیقه) ذکر و تأکید کرد: مستندسازان باید با توجه به فرصت لازم برای بررسی و انتخاب نهایی و تصویب طرح توسط شورای تخصصی مستند مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی کشور، فقط تا پایان تیرماه جاری برای ارسال طرح‌ها به این اداره‌کل اقدام کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه