جستجو

فراخوان ایده های برتر فرهنگی در خراسان شمالی توسط اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی منتشر شد.

■ مهلت: ۱۵ تیر ۱۳۹۷ ■

  • به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده توسط روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، حجت‌الاسلام علی خادمی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هدف از این طرح را حمایت از ایده های برتر فرهنگی در حوزه فعالیت های فرهنگی، دینی و استفاده از ظرفیت نخبگان فرهنگی در برنامه ریزی های فرهنگی و اجتماعی و نیز شناسایی و هدایت ایده های نو و کاربردی عنوان کرده است. وی محورهای ایده های برتر فرهنگی را تبلیغ دینی، آسیب های فرهنگی و اجتماعی، آسیب های رسانه و فضای مجازی، فرهنگ و خانواده، تربیت دینی فرزندان برشمرده است.
  • حجت‌الاسلام خادمی با اشاره به شرایط شرکت در این فراخوان خاطر نشان کرد: ایده ارسالی می بایست در راستای اساسنامه، اهداف و ماموریت های سازمان باشد.
    وی محتوا و شیوه اجرا نوآورانه و کیفی و همچنین متناسب با نیازهای محلی و ارزش های دینی و ملی را از دیگر شرایط این فراخوان بیان کرد.
  • خادمی تاکید کرد: از ایده های برتر فرهنگی با اهدای جوایز ویژه تقدیر به عمل آمده و همچنین ایده های منتخب از سوی اداره کل تبلیغات اسلامی حمایت و پشتیبانی خواهند شد.
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی استان تصریح کرد: جهت دریافت فرم ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به درگاه الکترونیکی www.idonkh.ir مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۲۴۱۴۳۷۸ – ۳۲۲۶۳۰۵۰ با پیش شماره ۰۵۸  واحد طرح وبرنامه تماس حاصل فرمایید.

ایده فرهنگی چیست؟

ایده :یک مفهوم یا یک اثر ذهنی است. ایده فرهنگی :تفکری که منجر به تغییر کمی و کیفی ماموریتهای سازمان گردد. ایده برتر:ایده خلاقی است که راهکاربهتروبا ارزش تررا برای حل چالش موجود،پاسخ به یک نیاز و کشف دنیای ناشناخته ارائه نماید.
قطعاً ایده به نام فرد یا گروه ارائه کننده ایده ثبت می گردد ولی اجرای آن توسط موسسات وابسته به سازمان و نظارت کارشناسان مرتبط انجام خواهد گرفت . نکته مهم : مالکیت معنوی ایده های گروهی مشخص برای تمام اعضاء تیم بصورت مساوی می باشد.
در تمامی مراحل اجرای طرح از نظرات و پیشنهادات ارائه کننده ایده بهره گرفته خواهد شد.
ایده های ارسالی متناسب با محورهای تعیین شده توسط داوران طبقه بندی می گردد.
تغییر کمی و کیفی ماموریتهای اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی
با توجه به اینکه در ارائه ایده می بایست علاوه بر ماموریت های این سازمان به نیازهای استان هم دقت داشت لذا تا زمانیکه با کارایی همراه باشد دارای اعتبار می باشد.
ابتدا باید در سایت ایده های برتر فرهنگی ثبت نام نمود سپس از منوی ارسال ایده فرم ارسال ایده را دانلود و پس از تکمیل در سایت بارگذاری کنید.
بله.
اسامی ارائه دهندگان ایده های برتر از طریق همین سایت اعلام خواهد شد و طی مراسمی از این افراد تجلیل به عمل خواهد آمد.( نکته:در ایده های گروهی از سرپرست گروه تجلیل خواهد شد).
استفاده از محیط سایت رایگان می باشد.
ایده های ارسالی پس از ثبت، مورد بررسی قرار خواهد گرفت و با چارچوب تعیین شده فراخوان مطابقت داده می شود در صورت تائید برای ارزیابی نهایی به هیئت داوران ارجاع داده می شود.
محتوای ایده مورد رویت افراد دیگری به استثناء هیئت داوران قرار نخواهد گرفت.
با توجه به کد رهگیری یا شناسه ثبت شده برای هر ایده امکان سوء استفاده وجود نخواهد داشت.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه