جستجو

فراخوان برنامه حرفه‌ای‌های جوان یونسکو سال ۲۰۱۸ منتشر شده است.

■ مهلت: ۹ تیر ۱۳۹۷ ■

یونسکو به‌منظور بهبود تنوع جغرافیایی و ترویج عدالت در کارکنان یونسکو، به دنبال استفاده از توانایی‌ها و ظرفیت‌های جوانان خلاق و نخبه در رشته‌های مختلف علمی است. بر اساس دستورالعمل یونسکو، کمیسیون‌های ملی باید با در نظر گرفتن معیارهای زیر، حداکثر ۱۵ نفر را انتخاب و معرفی کنند:

≡ شرایط متقاضیان

  • حداکثر سن:۳۲ سال
  • داشتن مدرک دانشگاهی و تخصص در یکی از رشته‌های زیر: علوم آموزشی، سیاست عمومی، علوم طبیعی، علوم پایه، میراث فرهنگی، علوم اجتماعی و انسانی، ارتباطات و اطلاعات، علوم سیاسی و روابط بین‌الملل، اقتصاد، توسعه و همکاری‌های بین‌المللی، حقوق عمومی و بین‌الملل، مدیریت کسب و کار، دارایی، حسابداری، علوم کامپیوتر، فناوری اطلاعات و مدیریت دانش
  • دانش عالی در زبان انگلیسی و فرانسه
  • علاوه بر موارد فوق، انتخاب افراد بر اساس ارزش‌هایی چون صداقت، حرفه‌ای بودن، احترام به تنوع و تعهد به دستورالعمل‌های یونسکو انجام خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند حداکثر تا پایان ژوئن ۲۰۱۸ (۹ تیر ۹۷)، مدارک زیر را از طریق ایمیل  ذیل به کمیسیون ملی یونسکو ارسال نمایند:

≡ مدارک مورد نیاز

  • رزومه (در فرمت pdf)
  • مدرکی که نشان‌دهنده تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه باشد (اسکن شده در فرمت jpg یا pdf، با حداکثر حجم ۴۰۰ kb)
  • تصویر آخرین مدرک تحصیلی (اسکن شده در فرمت jpg یا pdf، با حداکثر حجم ۴۰۰ kb)

افراد برگزیده به‌شکل قراردادی، به‌عنوان کارکنان یونسکو در مقر اصلی و یا دفاتر منطقه‌ای مشغول به کار خواهند شد. برگزیدگان این فرصت را دارند که در ۱۲ ماه نخست خدمت از تجربیات و راهنمایی‌های یک مربی کارآزموده، استفاده کنند.

اطلاعات تماس:

تلفن: ۲۲۲۶۹۱۶۱-۰۲۱

ایمیل: rezaei@irunesco.org

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه