جستجو

فراخوان بین المللی رقابت هنرهای تجسمی «دریای جهانی؛ خالص یا پلاستیکی؟!» منتشر شد.

■ مهلت: ۳ مرداد ۱۳۹۷ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در وبسایت وزین گالری آنلاین، رقابت هنرهای تجسمی «دریای جهانی؛ خالص یا پلاستیکی؟!» مربوط به آثاری است که با تمرکز بر تاثیر انسان بر محیط زیست و ایجاد راه حل هایی برای مقابله با مسئله آلودگی آلودگی آب خلق شده اند. در رویداد، اشکال جدیدی از همکاری بین هنر، علم، فناوری و کسب و کار را کشف می کنید. هنر بصری تمرکز اصلی این رقابت است، زیرا برگزار کنندگان برنامه معتقدند هنر خلاقیت را تحریک کند و مردم را درگیر می کند. دریای جهانی فقط در مورد کشف نقش هنرمند در جامعه نیست، بلکه هدف آن برجسته سازی فرصت هایی است که وقتی هنر با علم و کارآفرینی مواجه می شود. این رویداد به دنبال ایجاد راه حل هایی برای مقابله با مسئله آلودگی آلودگی آب است. مسئولین این برنامه معتقدند که هنر می تواند اقدامات ایجاد کند، چشم اندازهای جدیدی باز کند و از توسعه راه حل های خلاقانه برای اپیدمی پلاستیک حمایت کند.

≡ شرایط و اهداف مسابقه

  • این پروژه هنری در اروپا برگزار میشود و هدف از برگزاری آن تقویت مشارکت مدنی خلاقانه برای بهبود شرایط زیست محیطی حال حاضر و آینده است. همچنین این پروژه به دنبال یافتن روش های جدید برای بازنگری در سیستم های موجود از طریق قدرت فعالیت های هنری است.
  • هنرمندان با حضور در این رقابت میتوانند، نشان دهد که هنر می تواند یک کاتالیزور برای تغییرات جهانی باشد.

≡ مشخصات آثار

  • متقاضیان میتوانند آثار خود را از هر رشته تجسمی با حداکثر ۵ تصویر و حداکثر ابعاد ۲۱,۶ cm x ۱۵,۲ cm همراه با استیتمنت (حد اکثر ۲۰۰۰ کاراکتر) ارسال نمایند.

≡ جوایز

  • آثار برگزیدگان این رویداد در لهستان و مجارستان به نمایش در خواهد آمد همچنین جوایزه نقدی به برگزار کنندگان تعلق خواهد گرفت.

≡ داوری و هزینه شرکت در مسابقه

  • داوری آثار در سه مرحله انجام خواهد شد.
  • شرکت در این رویداد هزینه ای ندارد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه