جستجو

فراخوان بین المللی طراحی کارخانه ای برای کودکان منتشر شد.

  • مهلت: ۲۹ آذر ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در گالری آنلاین، راه اندازی «کارخانه بچه ها» یک مسابقه معماری برای تبدیل کارخانه سفال سابق Laveno Mombello به بزرگترین و نوآورانه ترین پردیس برای کودکان جهان است. جوایز نقدی به برندگانی اهدا خواهد شد که توسط هیئت داوران سرشناس مسابقه از جمله Ben van Berkel (UNstudio), Keiichiro Sako (Sako Architects), Peter Wilson (Bolles+Wilson), Arne Emerson (Morphosis), Emmanuelle Moureaux, Mario Cucinella, Stefano Boeri, و دیگران، برگزیده شده اند.

«همه بزرگترها یک بار بچه بودند، اگرچه تعداد کمی آن را به یاد می آورند.»

شازده کوچولو Antoine de Saint-Exupéry.

داستان Peter Pan نوشته Barrie و شازده کوچولو از Saint-Exupéry، دو نمونه از تلاش های بی شماری هستند برای پس گرفتن چند سال از دوران کودکی. دوران کودکی زمانی است که واقعیت مکمل تخیل است و زمانی حیاتی است که بزرگسالی را تعریف می کند.

دوران کودکی چالشی جذاب برای طراحان است. بزرگسالان، معماری را با توجه به منطق عملکردی درک می کنند: هر فضایی کاربرد خود را دارد؛ هر عنصر هدف خاص خود را دارد. با این حال، بچه ها این طور فکر نمی کنند. برای آنها، فضا یعنی اکتشاف، فرصت های جاری و بدون محدودیت، پس زمینه ای برای ماجراجویی. هر فضا می تواند چیز دیگری باشد؛ هر جایی می تواند جایی دیگر باشد.

موضوع مسابقه

پروژه Urban Up Unipol طراحان را دعوت می کند تا کارخانه سفال سابق Laveno Mombello را به بزرگترین و نوآورانه ترین پردیس برای دوران کودکی در جهان تبدیل کند. در مرزهای ایتالیا، فقط یک قدم دورتر از سوئیس، فرانسه و آلمان، نسل های آینده «Neverland» خود را در معماری های رها شده ی یک کارخانه صنعتی سابق پیدا خواهند کرد. این مکان نوآورانه بازسازی خواهد شد تا جامعه فردا را بسازد و پناه دهد.

جوایز:

  • جایزه اول: ۱۰،۰۰۰ یورو
  • جایزه دوم: € ۴،۰۰۰
  • جایزه سوم: € ۲،۰۰۰
  • و …

هزینه های ثبت نام:

  • ثبت نام زود هنگام: ۶ آبان ۱۳۹۷: ۵۰ یورو / تیم
  • ثبت نام معمولی: ۵ آذر ۱۳۹۷: ۷۵ یورو / تیم
  • ثبت نام دیرهنگام: ۲۹ آذر ۱۳۹۷: ۱۰۰ یورو / تیم

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه