جستجو

فراخوان بین المللی کمک هزینه تحصیلی Richard Rogers دانشگاه هاروارد لندن ۲۰۱۹ منتشر شد.

  • مهلت: ۶ آبان ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت در حال حاضر مرکز طراحی GSD دانشگاه هاروارد اقدام به پذیرش متقاضیان برای دوره سوم بورسیه تحصیلی Richard Rogers همراه با دوره اقامت پژوهشی در خانه ویمبلدون لندن کرده است. هر یک از شش محقق انتخاب شده سه ماه و نیم در خانه ویمبلدون لندن اقامت خواهند داشت و همچنین هزینه های سفر به همراه مبلغ ده هزار دلار به طور نقدی دریافت خواهند کرد. از دیگر مزایای این بورسیه تحصیلی می توان به دسترسی منحصر به فرد به نهادهای مختلف در لندن از جمله کتابخانه ها اشاره کرد. لازم به ذکر است موضوع پژوهشی این دوره ساخت و ساز محیط زیستی است.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ متقاضیان باید تجربه حرفه ای یا تحقیقاتی در زمینه مربوط به محیط زیست را داشته باشند. همچنین باید موضوع تحقیقاتی جدید و یا در حال انجام برای دوره اقامت در لندن ارائه دهند.

■ اولویت با متقاضیانی است که دارای مدرک معتبر علمی یا تجربه در معماری، معماری منظر، برنامه ریزی شهری یا طراحی شهری هستند و همچنین متقاضیانی که طرح های تحقیقاتی بلندپروازانه را پیشنهاد دهند که امکان تاثیر قابل توجهی در زمینه های تحقیق و یا فعالیت های مربوطه دارد.

≡ هزینه ثبت نام:

■ ۱۰ دلار

≡ تعداد نفرات مورد نیاز:

■ ۶ نفر

≡ امکانات و مزایا:

■ اقامت در خانه ویمبلدون لندن اقامت

■ هزینه های سفر رفت و برگشت

■ مبلغ ده هزار دلار نقدی

■ دسترسی منحصر به فرد به نهادهای مختلف در لندن از جمله کتابخانه ها

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه