جستجو

فراخوان بین المللی Video Mapping جشنواره LightUp سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

■ مهلت: ۵ شهریور ۱۳۹۶ ■

به نمایش نمایش فیلم، انیمیشن و ویدئو به صورت ۳ بعدی بر روی تمامی سطوح «ویدئو مپینگ یا پروجکشن مپینگ » گفته می شود. این تصاویر توسط دستگاهی پخش می شود که به شما این قابلیت را می دهد تا بدون عینک های ۳ بعدی بتوانید در تمامی سطوح مسطح یا غیر مسطح تصویر فول HD و به صورت ۳ بعدی ببینید. از این تکنیک برای پخش ویدئو و کلیپ و تیزر و ویدئو آرت و … در فضاهای وسیع استفاده شده است و در گروه هنرهای ویدئویی قرار می گیرد. در این لینک (کلیک کنید) می توانید چهارده نمونه خیره کننده را مشاهده کنید. البته ویدئوها در سایت یوتیوب قرار دارند و باید تمهدیدی درنظر بگیرید. 🙂

≡توجه: برای دسترسی به سایت از ایران محدودیت ایجاد شده و برای دسترسی به آن باید از نرم افزارهای تغییر آی پی استفاده کنید.

■ جشنواره «LightUp» ازهمه تولیدکنندگان آثار صوتی-تصویری یا چندرسانه ای تولید شده دعوت می کند تا برای شرکت در دومین مسابقه video mapping شرکت کنند. «Palas Park» جایی است که جشنواره «LightUp» در روز ۲۸ اکتبر ۲۰۱۷ در آن برگزار می شود و آثار ویدئویی با موضوع «نقاشی با نور|Paint with light» در آن نمایش داده می شود.
■ ساختمانی که بعنوان بوم برای نمایش اثر بر روی آن درنظر گرفته شده است، «قصر فرهنگ|The Palace of Culture»، بنایی ساخته شده در سال های ۱۹۰۶ تا ۱۹۲۵ است که ترکیبی از عناصر سبک های نئوگوتیک، رومانتیک و نئوباروک است. آثار هنرمندان بر روی نمای جنوبی بنا نمایش داده می شود.

≡ جوایز
■ نفر اول: ۵۰۰۰ یورو
■ نفر دوم: ۳۰۰۰ یورو
■ نفر سوم: ۱۰۰۰ یورو

≡ هزینه ثبت نام
■ شرکت در این مسابقه رایگان است.

≡ نحوه ثبت نام
■ از شرکت کنندگان درخواست می شود سه اسنپ شات و دموی ۳۰ ثانیه ای از اثر را برای بررسی ارسال کنند.

≡ ارزیابی
■ پروژه های ارسالی تحت یک داوری اولیه قرار می گیرند که بر اساس یک سیستم امتیازدهی بر اساس معیارهای ذیل انجام می شود: محتوا، خلاقیت، تکنیک، پیام، تأثیر دیداری و درگیرکردند عناصر معماری بنا در تولید ویدئو.
■ ۶ اثر راهیافته به مرحله نهایی در روز ۱ سپتامبر ۲۰۱۷ معرفی می شوند. اثر ویدئویی کامل آنها در جشنواه LightUp Festival Palas Iasi در روز ۲۸ اکتبر نمایش داده می شود و برندگان توسط مردم بوسیله یک سیستم رای گیری پیامکی انتخاب می شوند.

≡ برای دریافت مقررات کامل مسابقه، projection map، بافت و مدل سه بعدی سطح سه نمایش، به وبسایت برگزارکننده مراجعه کنید.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه