جستجو

≡فراخوان ترم پاییز کلاس هاى تخصصى انیمیشن «استودیو برفک» منتشر شد.≡

 

  • ■ در آذرماه سال ۱۳۸۸ حسین ملایمی، دانشجوی کارشناسی ارشد انیمیشن دانشگاه هنر تهران، به همراه دو تن دیگر از دانشجویان این دانشگاه، استودیو برفی را تاسیس کردند. پس از گذشت بیش از چهار سال و با جدا شدن عده ای و پیوستن افراد دیگری از جمله شیرین سوهانی، حسین ملایمی، فعالیت خود در زمینه ی تولید انیمیشن را، با نام «استودیو برفک» از سر گرفت. اعضای استودیو برفک، همگی از متخصصین و اهالی فن در رشته انیمیشن بوده و همزمان دارای تحصیلات آکادمیک و تجارب عملی در این رشته هستند.
  • ■ آثار تولید شده در استودیو، تاکنون حضور موفقی در جشنواره های متعدد داخلی و خارجی داشته اند و جوایز بسیاری به ارمغان آورده اند. استودیو برفک آماده دریافت و اجرای سفارشات در زمینه ی تولید انیمیشن های دوبعدی، تلفیق دوبعدی و سه بعدی، کامیک، موشن کامیک، موشن گرافیک، اینفوگرافی، ویدئو کلیپ، تیزرهای تبلیغاتی، دیزاین و متحرکسازی بازی های رایانه ای می باشد.
  • ■ در کنار فعالیت های تولیدی، استودیو به فعالیت های علمی و آموزشی نیز می پردازد و در کلاس های آزاد انیمیشن، کلاس های آمادگی جهت آزمون عملی کنکور کارشناسی ارشد انیمیشن، برگزاری کارگاه ها و ورکشاپ های مرتبط با هنر- صنعت انیمیشن فعال است. این استودیو علاوه بر توجه به دستاوردهای کمی و اقتصادی، به اهداف و ارزش های کیفی و هنری نیز نظر دارد. ارزش هایی همچون استفاده ی حداکثری از توان و دستاوردهای نیروهای آکادمیک، متخصص و آموزش دیده، رویکرد حرفه ای به مشاغل و سمت ها در چرخه ی تولید، حفظ ارزش های کیفی، علمی و هنری، همزمان با تولید انبوه صنعتی و اقتصادی، درنوردیدن مرزها و محدودیت های تکنیکی، یافتن و گشایش بازارهای جدید، ایجاد ارتباط و دسترسی به بازارهای بین المللی و … .
  • ■ استودیو برفک با برخورداری از کادری کارآزموده، آماده ی دریافت و اجرای کلیه ی سفارشات در بخش های گوناگون صنعت سرگرمی سازی اعم از انواع فیلم کوتاه و بلند، سریال، تیزر، وله های انیمیشن، کمیک، موشن کمیک، موشن گرافیک، بازیهای رایانه ای و جلوه های ویژه و همچنین همکاری مشترک در تولید می باشد.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه