جستجو

≡ فراخوان ثبت نام کلاس های غیر حضوری خط معلی منتشر شد. ≡

■ مهلت ثبت نام: ۲ دی ۱۳۹۶ ■
■ شروع کلاس ها: ۷ دی ۱۳۹۶ ■

 

 ■ استاد: محسن ابراهیمی

 ■ سلام و احترام پیشکش سروران و اساتید بزرگوارم و دوستان هنرمند و هنر دوست عزیزم.
■ الحمدلله شرایط ثبت نام علاقمندان کلاسهای غیر حضوری خط معلی پس از برگزارى چندین دوره براى هنرجویان خارج از کشور و مشاهده ى رشد این عزیزان براى تمامى علاقه مندان فراهم شده …
■ از آنجایى که پیشگامان شایسته ى تقدیر هستند هدیه ویژه افتتاحیه براى ثبت نام ده نفر اول در نظر گرفته شده:
■ امروزه با استفاده از تکنولوژی در عصر جدید سرعت و کیفیت یادگیری افزایش پیدا کرده و لذا زمان دوستان هم بهینه تر خواهد شد.
■ خیلی از دوستانی که حتی در تهران زندگی میکنند به خاطر معضلات رفت و آمد و زمان بر بودند ، حسرت حضور در کلاسهای حضوری رو ابراز میکردند، برای همین با مشورت جناب استاد عجمی نازنین تصمیم گرفتیم کلاسهای غیر حضوری و آنلاین رو بصورت منسجم و حرفه ای راه اندازی کنیم تا علاقمندان از سراسر دنیا بتونند امکان یادگیری آکادمیک خط معلی رو داشته باشند .
■ بابت طراحی این پوستر تبلیغاتی هم از جناب استاد سعید عجمی نهایت تشکر و قدردانی رو دارم ، که دستان پُر مهر این خاندان همیشه برای بنده و بسیاری گره گشا و امید بخش بوده است.
■ دوستان عزیزم ظرفیت کلاس با توجه به زمان بنده محدود هست لطفا طوری برنامه ریزی بفرمایید که زمان رو از دست ندید برای ثبت نام!
■ ارادتمند پیشگاه شما نازنینان محسن است، یا علی مدد است.

■ https://t.me/mohsen_ebrahimi_moalla

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه