جستجو

فراخوان جشنواره کتابخوانی رضوی در چهارمحال و بختیاری منتشر شد.

■ مهلت: ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در ایرنا، فرهاد خلیل مقدم روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فراخوان این جشنواره با ۷ کتاب مرتبط با سیره رضوی در سه رده سنی «کودک»، «نوجوان»، «جوان و بزرگسال» و در بخش «خانوادگی» منتشر شده است.
وی ادامه داد: در رده سنی کودک کتاب های «مهمان خراسان» ، در رده سنی نوجوان کتاب های «مسافر هشتم» با موضوع امام رضا(ع) و «کاش تو را می دیدم» با موضوع حضرت معصومه (س) به عنوان منابع این جشنواره اعلام شده است.
خلیل مقدم تصریح کرد: همچنین علاقمندان به شرکت در بخش جوان و بزرگسال می توانند با مطالعه کتاب های «ماه هشتم »، « مهر ولایت در آسمان ایران» با موضوع امام رضا(ع) و کتاب «به سپیدی یک رویا» با موضوع حضرت معصومه(س) در این جشنواره شرکت کنند.
مدیرکل کتابخانه های عمومی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: این جشنواره همچنین به منظور ترویج سبک زندگی رضوی بخشی با عنوان مسابقه «کتابخوانی خانواده رضوی» برای خانواده ها برگزار می کند و همه رده های سنی می توانند در این بخش شرکت کنند.
به گفته خلیل مقدم، شرکت کنندگان می توانند با تهیه پاسخنامه های جشنواره و تحویل آن تا ۳۱ تیرماه به یکی از کتابخانه های عمومی استان در این مسابقه شرکت کنند.
به گزارش ایرنا، در هفتمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی در حدود ۲۴ هزار در چهارمحال و بختیاری در این جشنواره شرکت کردند.
جشنواره کتابخوانی رضوی از مجموعه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) فعالیت خود را از ششمین دوره برگزاری زیر نظر نهاد کتابخانه های عمومی کشور آغاز کرد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه