جستجو

فراخوان دهمین جشنواره بین المللی طراحی بیل برد Art Moves سال ۲۰۱۷ منتشر شد.

■ مهلت: ۲۸ تیر ۱۳۹۶ ■

در این رقابت، هرساله موضوعی مشخص می شود و از همه هنرمندان جهان دعوت می شود در آن شرکت کنند. شعار این رقابت می تواند بعنوان استعاره ای برای همه فعالیت هایی که در جهان امروز اتفاق می افتد، تلقی شود. آیا هر یک از ما در برابر دنیایی که در آن زندگی می کنیم مسئول نیستیم؟ آیا آماده هستیم تا درگیر این موضوع شویم و مسئولیت زندگی هایمان و جوامعی که در آن زندگی می کنیم را بر عهده بگیریم؟ یا شاید ترجیح می دهیم که این مسئولیت را به دستان دیگر مرذم، سیاستمداران، دولت ها، رسانه ها و شرکت ها بسپاریم؟ آیا آنها این چالش را انجام می دهند؟ و حتی اگر این کار را انجام بدهند، دنیایی را که ما دوست داریم در آن زندگی کنیم خواهند ساخت؟ همه فعالیت ها و عدم فعالیت های ما عواقبی دارند. ما چه کاری می توانیم انجام بدهیم؟ آیا ما تا زمانی که شخصی دیگر کاری انجام بدهد، باید منفعل باشیم؟ شاید بهتر باشد اگر هر یک از ما مسئولیت بخش «خودمان» از جهان را بر عهده بگیریم، بدون توجه به اینکه کجا زندگی می کنیم، شغل ما چیست، و موقعیت اجتماعی ما چگونه است. اگر هر روز بسیاری از ما کاری کوچک، اما آگاهانه و معقول انجام بدهد، آیا هیچ تأثیری بر جهانی که در آن زندگی می کنیم نخواهد داشت؟ آیا فعالیت های ما باید به تیتر خبر ها تبدیل شود یا می توانند فقط کارهای عادی و روزمره برای معنی و مفهوم داشتن باشند؟ شاید ارزش داشته باشد که خلاقیت خودمان را به کار بیندازیم و چالشی برای خلق مشترک دنیایی بهتر به راه بیندازیم. 

موضوع رقابت

مشارکت و مسئولیت. آیا هر یک از ما می تواند در خلق دنیایی بهتر مشارکت کند؟

هزینه شرکت

  • شرکت در این رقابت بین المللی رایگان است.
  • آثار باید در مهلت مقرر به آدرس artmoves@tlen.pl ارسال شوند.

جوایز مسابقه

  • ۱۰ اثر برتر در طول زمان برگزاری جشنواره جنبش های هنری (Art Moves) بر روی بیل بردهای سطح شهر تورون لهستان نمایش داده خواهتد شد.
  • خالق جذاب ترین اثر جایزه اصلی به مبلغ PLN ۵.۰۰۰ معادل تقریبی ۱۱۸۸ یورو دریافت می کند.

[restrict paid=true]

شعار این رقابت می تواند بعنوان استعاره ای برای همه فعالیت هایی که در جهان امروز اتفاق می افتد، تلقی شود. آیا هر یک از ما در برابر دنیایی که در آن زندگی می کنیم مسئول نیستیم؟ آیا آماده هستیم تا درگیر این موضوع شویم و مسئولیت زندگی هایمان و جوامعی که در آن زندگی می کنیم را بر عهده بگیریم؟ یا شاید ترجیح می دهیم که این مسئولیت را به دستان دیگر مرذم، سیاستمداران، دولت ها، رسانه ها و شرکت ها بسپاریم؟ آیا آنها این چالش را انجام می دهند؟ و حتی اگر این کار را انجام بدهند، دنیایی را که ما دوست داریم در آن زندگی کنیم خواهند ساخت؟ همه فعالیت ها و عدم فعالیت های ما عواقبی دارند. ما چه کاری می توانیم انجام بدهیم؟ آیا ما تا زمانی که شخصی دیگر کاری انجام بدهد، باید منفعل باشیم؟ شاید بهتر باشد اگر هر یک از ما مسئولیت بخش «خودمان» از جهان را بر عهده بگیریم، بدون توجه به اینکه کجا زندگی می کنیم، شغل ما چیست، و موقعیت اجتماعی ما چگونه است. اگر هر روز بسیاری از ما کاری کوچک، اما آگاهانه و معقول انجام بدهد، آیا هیچ تأثیری بر جهانی که در آن زندگی می کنیم نخواهد داشت؟ آیا فعالیت های ما باید به تیتر خبر ها تبدیل شود یا می توانند فقط کارهای عادی و روزمره برای معنی و مفهوم داشتن باشند؟ شاید ارزش داشته باشد که خلاقیت خودمان را به کار بیندازیم و چالشی برای خلق مشترک دنیایی بهتر به راه بیندازیم.

مقررات جنبش های هنری سال ۲۰۱۷

رقابت بین المللی هنر بیلبرد

  1. هدف این رقابت رواج دادن و محبوب کردن هنر بیلبرد و تشویق هنرمندان برای خلق آثار هنری درگیر با مسائل واقعی است.
  2. این رقابت آزاد است و از همه هنرمندان علاقمند به هنر بیلبرد دعوت می شود در آن شرکت کنند. با این حال هدف اصلی این رقابت مشارکت هنرمندان حوان است که معمولا برای رویارویی با موضوعات جدید و راه های غیرعادی ارائه اثر هنری بسیار مشتاق تر هستند.
  3. از هنرمندان شرکت کننده در این رقابت دعوت می شود یک اثر هنری (حد اکثر سه بخشی) با تکنیک دلخواه آماده کنند. انتظار می رود اثر ارائه شده پاسخی خلاقانه با موضوع امسال مسابقه باشد: «مشارکت و مسئولیت». آیا هر یک از ما می تواند در آفرینش مشترک دنیایی بهتر سهیم شود؟
  4. شعار این رقابت می تواند بعنوان استعاره ای برای همه فعالیت هایی که در جهان امروز اتفاق می افتد، تلقی شود. آیا هر یک از ما در برابر دنیایی که در آن زندگی می کنیم مسئول نیستیم؟ آیا آماده هستیم تا درگیر این موضوع شویم و مسئولیت زندگی هایمان و جوامعی که در آن زندگی می کنیم را بر عهده بگیریم؟ یا شاید ترجیح می دهیم که این مسئولیت را به دستان دیگر مرذم، سیاستمداران، دولت ها، رسانه ها و شرکت ها بسپاریم؟ آیا آنها این چالش را انجام می دهند؟ و حتی اگر این کار را انجام بدهند، دنیایی را که ما دوست داریم در آن زندگی کنیم خواهند ساخت؟ همه فعالیت ها و عدم فعالیت های ما عواقبی دارند. ما چه کاری می توانیم انجام بدهیم؟ آیا ما تا زمانی که شخصی دیگر کاری انجام بدهد، باید منفعل باشیم؟ شاید بهتر باشد اگر هر یک از ما مسئولیت بخش «خودمان» از جهان را بر عهده بگیریم، بدون توجه به اینکه کجا زندگی می کنیم، شغل ما چیست، و موقعیت اجتماعی ما چگونه است. اگر هر روز بسیاری از ما کاری کوچک، اما آگاهانه و معقول انجام بدهد، آیا هیچ تأثیری بر جهانی که در آن زندگی می کنیم نخواهد داشت؟ آیا فعالیت های ما باید به تیتر خبر ها تبدیل شود یا می توانند فقط کارهای عادی و روزمره برای معنی و مفهوم داشتن باشند؟ شاید ارزش داشته باشد که خلاقیت خودمان را به کار بیندازیم و چالشی برای خلق مشترک دنیایی بهتر به راه بیندازیم.
  5. الزامی برای ذکر موضوع رقابت در اثر هنری وجود نبوده و تأثیری هم در ارزیابی اثر توسط داوران ندارد. اگر لازم است شعار یا عبارت دیگری در کار ذکر شود، باید به زبان لهستانی یا انگلیسی نوشته شود.
  6. اثر هنری باید با ابعاد ۴۹۸cm x 243cm (196 inches x 95.7 inches) به شکل افقی (horizontal)، رزولوشن ۱۰۰dpi، مد رنگی CMYK و فرمت TIFF باشد. برای شرکت در مسابقه، هنرمند باید یک نسخه فرم کامل شده را به همراه یک پیش نمایش از اثر ثبت شده را با ابعاد ۳۰ cm x 14,6 cm (11,8 inches x 5,7 inches) به شکل افقی(horizontal)، رزولوشن ۷۲dpi و فرمت JPG ارسال کند. هر فایل JPG باید با نام کوچک و بزرگ هنرمند نامگذاری شود. اگر کارهای بیشتری ارسال می شود، از اعداد ۱ تا سه به همراه نام و نام خانوادگی استفاده شود. بعنوان مثال: adam_smith_1, adam_smith_2, adam_smith_3
    ■ نکته مهم: در این مرحله از رقابت، فایل های کامل (سنگین) را ارسال نکنید. برگزارکننده رقابت بعد از اعلان نتایج توسط هیئت داوران برای دریافت آثار نهایی برای چاپ و نمایش بر روی بیل بردها با هنرمندان برگزیده تماس می گیرد.
  7. شرکت کنندگان بصورت انفرادی و گروهی می توانند در مسابقه شرکت کنند. گروه ها باید اطلاعات زیر را در کارت تقاضا وارد کنند: نام و نام خانوادگی همه آفرینندگان اثر و فقط اطلاعات تماس شخصی که نماینده گروه در تماس با برگزارکننده رقابت خواهد بود.
  8. آثار باید تا ساعت ۰:۰۰ به وقت محلی روز ۱۹ جولای ۲۰۱۷ از طریق ایمیل به آدرس artmoves@tlen.pl ارسال شوند.
    ■ توجه: همه آثار و فرم ثبت نام باید در یک ایمیل ارسال شوند.
  9. از میان همه آثار رسیده، هیئت داوران ۱۰ اثر جذاب برتر را انتخاب خواهد کرد که چاپ خواهند شد و بر در طول زمان برگزاری جشنواره جنبش های هنری در ماه هاس سپتامبر و اکتبر ۲۰۱۷ بر روی بیلبردهای سطح شهر تورین لهستان نمایش داده خواهند شد. برترین اثر، جایزه اصلی را به مبلغ ۵۰۰۰ زلوتی لهستان (حدودا معادل ۱۱۸۸ یورو و ۱۳۲۵ دلار) دریافت خواهد کرد. برنده موظف است که مالیات بر ارزش افزوده مبلغ جایزه را پرداخت کند.
  10. آثار توسط هیئت داورانی متشکل از هنرمندان و نمایشگاه گردان هایی که بعنوان متخصص در هنر شناخته می شوند ارزیابی خواهند شد.
  11. برگزارکننده این رقابت این حق را دارد که آثاری را که بعنوان اثر برگزیده هم انتخاب نشده اند، بر روی بیلبرهای سطح شهر نمایش بدهد.
  12. هنرمندانی که در مسابقه ثبت نام کرده اند، بطور خودکار توافق خود را برای نمایش رایگان آثار خود در زمان برگزاری نمایشگاه و استفاده از آنها برای اهداف اطلاع رسانی و تبلیغاتی مرتبط با جشنواره و مسابقه را در اینترنت، در آثار چاپی تبلیغاتی جشنواره و … اعلام می کنند

 [/restrict]

دانلود فرم ثبت نام

برای دانلود فرم ثبت نام اینجا کلیک کنید.

 
 
 
 
 

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه