جستجو

فراخوان دومین دوره جایزه «کتاب سال روشنایی» توسط انتشارات نزدیک‌تر منتشر شد.

  • مهلت: ۳۰ آبان ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در باشگاه خبرنگاران پویا، پس از برگزاری نخستین دوره کتاب سال روشنایی در بخش‌های شعر و محاوره دومین دوره این رویداد ویژه «داستان» به کوشش کانون ادبی منظومه با همکاری نشر نزدیکتر برگزار می شود.

≡ آیین نامه دومین دوره جایزه ادبی روشنایی

۱- گستره این فراخوان ملی ست، اما نویسندگان پارسی‌زبان سایر کشورها نیز می‌توانند در این جایزه شرکت کنند؛ البته در صورت برگزیده شدن آثار این نویسندگان هدیه به آنها تعلق خواهد گرفت، اما دبیرخانه جایزه تعهدی در خصوص حضور این عزیزان در برنامه اختتامیه نخواهد داشت.

۲-  این جایزه خصوصی و مستقل است اما مشارکت نهادهای فرهنگی در هر چه بهتر برگزار شدن این رویداد یاری‌رسان برگزار کنندگان خواهد بود.

۳- این جایزه مختص مجموعه‌های داستان منتشر نشده است و علاقه‌مندان می‌بایست مجموعه آماده چاپ خود به همراه مشخصات فردی را در قالب ورد و صرفاً از طریق پست الکترونیک به آدرس kanoonmanzoomeh@gmail.com  ارسال کنند.

۴- بخش‌های جایزه رمان، داستان بلند و مجموعه ی داستان کوتاه است، در بخش داستان کوتاه حداقل ارسال ۱۰ داستان کوتاه برای شرکت در جایزه الزامی است.

۵-   محدودیتی برای شرکت با چند مجموعه وجود ندارد.

۶- در این دوره جایزه مجموعه‌های گروهی، گردآوری، ترجمه، نقد ادبی، گزیده داستان و … از داوری کنار گذاشته خواهند شد و صرفاً مجموعه‌های مستقل داوری خواهند شد.

۷-   شرکت نویسندگانی که دارای آثار منتشر شده هستند در این جایزه بلامانع است اما اگر کلیت یا بخشی از مجموعه ارسالی شرکت‌کنندگان پیش‌تر منتشر شده باشد، از داوری کنار گذاشته خواهد شد.

۸- داوری توسط هیئت پنج نفره‌ای از نویسندگان شناخته شده کشور انجام و تعداد برگزیدگان و آثار شایسته تقدیر با نظر هیات داوران تعیین خواهد شد.

۹- مهلت ارسال آثار تا ۳۰ آبان ۱۳۹۷ خواهد بود و آیین اختتامیه در اسفند ۱۳۹۷ همزمان با رونمایی از مجموعه‌های برگزیدگان در تهران برگزار خواهد شد.

≡ جوایز:

  • برگزیدگان: نشان جایزه ادبی روشنایی به همراه لوح تقدیر و امتیاز انتشار اثر به صورت رایگان با انتشارات نزدیکتر.
  • شایستگان تقدیر: لوح تقدیر

≡ راه های ارتباطی

 علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر پایگاه  www.nazdiktarpub.ir و شناسه Nazdiktarpub در شبکه‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام مراجعه کنند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه