جستجو
Pure Talents Contest 2020

فراخوان رقابت بین المللی استعدادهای ناب ۲۰۲۰ منتشر شد.

  • مهلت: ۲۱ شهریور ۱۳۹۸

■ این رقابت یکی از بزرگترین نمایشگاه های هنری برای طراحی داخلی در سراسر جهان و یکی از معتبر ترین جوایز طراحان جوان است که در سال ۲۰۲۰ توسط imm cologne برگزار می شود. این رویداد در طول شانزده سال گذشته ۴۵۶محصول از ۵۰۳طراح بین المللی دریافت کرده است.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ تمامی طراحان و دانشجویان که در سه سال گذشته فارغ التحصیل شده اند بدون محدودیت در سن و ملیت می توانند در این رقابت شرکت کنند.

≡ هزینه ثبت نام:

■ رایگان است.

≡ جوایز:

■ تعداد ۲۰ طراح یا گروه طراح به کلن دعوت خواهند شد تا نمونه های خود را به نمایشگاه طراحی داخلی در نمایشگاه ویژه رقابت استعدادهای ناب ارائه دهند.
■ از میان تمام محصولات از گروه های مبلمان، لوازم خانگی، نورپردازی، کفپوش، کاغذ دیواری و منسوجات، لوازم آشپزخانه و خانه های هوشمند هیئت داوران ۲۰ نامزد را انتخاب خواهد کرد و آثار آنها در نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد و سه جایزه به سه هنرمند برگزیده اهدا میشود.
■ علاوه بر این، برای اولین بار در سال ۲۰۲۰ جایزه مخاطب اهدا خواهد شد و برنده انتخاب شده توسط رای گیری عمومی توسط رسانه های اجتماعی انتخاب خواهد شد.
■ تمامی طراحان منتخب برچسب Pure Taleents Contest Nominee دریافت می کنند که می توانند برای اهداف ارتباطی خود استفاده کنند.
■ تمامی طراحان به کلن دعوت می شوند و از حمایت مالی شخصی برای سفر و اقامت طراحان و همچنین ارسال محصولات انتخاب شده برخوردار می شوند.
■ جایزه نفر اول: مبلغ ۳۰۰۰یورو
■ جایزه نفر دوم: مبلغ ۲۰۰۰یورو
■ جایزه نفر سوم: مبلغ ۱۰۰۰یورو

≡ لینک ها و دانلود ها:
  • وبسایت اصلی مسابقه

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه