جستجو

فراخوان رقابت بین المللی IF Design 2019 منتشر شد.

  • مهلت: ۲۷ مهر ۱۳۹۷

■ جایزه طراحی IF,یکی از برترین رقابت های طراحی جهان است. و ۶۵ سال است که طراحان و سازندگان برای برنده شدن نشان معروف بین المللی IF تلاش می کنند. این جایزه، یک نشان و مهر کیفیت برای طراحی استثنایی و خدمات برجسته کاربران است و نمادی است که آنها می توانند به آن اعتماد کنند‌.
■ این رویداد هر ساله تعدادی از شخصیت های معروف بین المللی را از حوزه های مختلف طراحی، تجارت و آموزش دعوت می کند تا در جلسه داوری سه روزه شرکت نمایند. هر اثر شرکت کننده به طور کامل مورد تحلیل و از همه مهم تر مورد بحث قرار می گیرد و بر اساس معیارهای مشخص ارزیابی می شود.

≡ چه کسانی می توانند شرکت کنند؟

■ در سراسر جهان تولید کنندگان، برنامه ریزان، طراحان، کارآفرینان، معماران، سازمان ها، سازندگان و ارائه دهندگان خدمات ارتباطی واجد شرایط شرکت در این رقابت هستند.

≡ موضوع رقابت امسال:

■ محصول
■ بسته بندی
■ ارتباط
■ معماری داخلی
■ مفهوم حرفه ای
■ طراحی خدمات UX
■ معماری

≡ هزینه ثبت نام:

■ هزینه های ثبت نام از ۲۵۰ یورو (تقریبا ۲۹۲دلار) آغاز می شود.

≡ جوایز:

■ رویداد IF با یک بسته خدماتی منحصر به فرد از برندگان جایزه حمایت می کند. به عنوان مثال: نمایشگاه های بین المللی، برنامه طراحیIF و برنامه راهنمای طراحی جهانی IF در آینده‌.
■ مراسم اهدای جوایز در ۱۵مارس ۲۰۱۹ در مونیخ آلمان برگزار خواهد شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه