جستجو

فراخوان رقابت طراحی تشک شرکت Manifattura Falomo و Desall منتشر شد.

■ مهلت: ۲۱ تیر ۱۳۹۷ ■

■ به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در گالری آنلاین،شرکت Manifattura Falomo و Desall طراحان صنعتی را به ارئه طرح های خلاقانه و مناسب برای عرضه تشک بر اساس نیاز های مصرف کنندگان دعوت کرده است. برای بیش از ۵۰ سال، این شرکن ماموریت خود را ارتقاء فرهنگ “خواب سالم”، ساخت تشک های با کیفیت بالا، بالش ها و تخت و ۱۰۰٪ ساخته شده در ایتالیا دانسته است.

≡ هدف مسابقه

■ هدف اصلی مسابقه یافتن یک نمونه، یک سیستم یا یک ابزار (فیزیکی یا دیجیتال) است که عمدتا براساس یک سیستم برنامه نویسی، از مفهوم شما ایجاد شده و توانایی کمک به مصرف کننده را دارد. شرکت مناسب ترین تشک را بر اساس دو پارامتر انتخاب می کند: شکل بدن و موقعیت خواب

■ شکل بدن یکی از پارامترهای انتخاب است و باید با یک عنصر شناسایی (به عنوان مثال رنگ، نماد، نوشتن و غیره) همراه باشد، که بر روی تشک نیز قرار می گیرد. پارامتر دیگر که کاربر باید تعیین کند، موقعیت خواب ترجیح داده شده (در پشت، در معده، در پهلوها) است که با یک عنصر شناسایی دیگر (مانند رنگ، نماد، نوشتن و غیره) همراه است. در پایان مرحله انتخاب، کاربر یک خروجی بصری دریافت خواهد کرد که در تشک نیز یافت می شود (به پارامتر MATTRESS IDENTIFICATION مراجعه کنید) و او را قادر می سازد تا مناسب ترین محصول را با توجه به نیازهایش شناسایی کند.

■ سیستم مورد نظر شما ممکن است از تکنولوژی های دیجیتالی مانند تبلت ها، اسکنرهای سه بعدی، دوربین ها، سنسورها و … استفاده کند که در حال حاضر در بازار موجود است.

≡ جایزه مسابقه
■ نفر اول این رویداد ۳ هزار یورو جایزه دریافت می‌کند.

≡ شرایط ارسال آثار

  • علاقه‌مندان جهت شرکت در این رویداد ملزم به ارائه ۱ تا ۵ تصویر از پروژه پیشنهادی خود هستند.
  • ابعاد توصیه شده تصویر:۹۶۰ × ۷۲۰ پیکسل در فرمت jpg، .gif، png؛ حالت رنگ RGB
  • رزولوشن: ۷۲ dpi؛ حداکثر حجم فایل (برای هر تصویر): ۱ مگابایت

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه