جستجو

فراخوان سومین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی منتشر شد.

■ مهلت: ۱ تیر ۱۳۹۷ ■

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، دکتر بهزاد مریدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران با اعلام این مطلب گفت: به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) و بزرگداشت حضرت احمدبن موسی(شاهچراغ)(ع) و همزمان با دهه کرامت، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران سومین جشنواره سراسری آواها و نواهای رضوی را برگزار می نماید.

وی افزود: اهداف این جشنواره شامل اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیتهای فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت(علیهم السلام)به ویژه حضرت امام رضا علیه السلام، تجلیل از تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار حوزه فرهنگ رضوی و کمک به انتشار گسترده تر این عرصه معنوی و همچنین تولید و نشر آواها و نواهای مذهبی در حوزه فرهنگ رضوی می باشد.

دکتر مریدی درباره بخش های جشنواره گفت: این جشنواره در دوره ی سوم برگزاری با کمی تغییر در دو بخش رقابتی، غیر رقابتی برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بخش رقابتی این جشنواره شامل: ساخت ملودی ، آهنگسازی و تنظیم با موضوع رضوی و بخش غیر رقابتی آن شامل: موسیقی اقوامِ نواحی مختلف ایران، مرور آثار تولید شده، کُرال و آکاپلا، موسیقی ردیف _ دستگاهی، موسیقی پاپ و بخش ملل می باشد.

دبیر دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره را اول تیرماه ۹۷ و زمان برگزاری جشنواره را همزمان با دهه کرامت اعلام کرد و از کلیه هنرمندان سراسر کشور دعوت کرد برای شرکت در این جشنواره و اطلاع از جزئیات فراخوان به سایت Tehran.shamstoos.ir مراجعه نمایند.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه