جستجو

فراخوان سومین فستیوال بین‌المللی موسیقی معاصر تهران منتشر شد.

■ مهلت: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ ■

فستیوال بین المللی موسیقی معاصر تهران (TCMF ) یک رویداد فرهنگی و هنری مستقل و خصوصی است که به عنوان اولین فستیوال ملی و بین‌المللی در حوزه موسیقی معاصر، با حمایت و همکاری نهادها و انجمن‌های فرهنگی و هنری بصورت سالانه برگزار می‌شود. این فستیوال تا کنون توانسته است به یکی از مهمترین و تاثیرگذار ترین رویداد های موسیقی معاصر در کشور تبدیل شود و سعی دارد تا به تدریج به یکی از مهمترین گردهم آیی های موسیقی دانان معاصر در خاورمیانه مبدل گردد.

به گزارش روابط عمومی فستیوال موسیقی معاصر تهران، سومین فستیوال موسیقی معاصر تهران اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ در سه شاخه اجراهای صحنه‌ای، اجراهای الکترونیک/تجربی و سمینارهای پژوهشی، برگزار خواهد شد.
بر اساس این فراخوان متقاضیان شرکت در این رویداد می‌بایست از طریق مراجعه به سایت فستیوال موسیقی معاصر تهران به نشانی www.tehrancmf.com فرم های مربوط به بخش موردنظر را بصورت آنلاین تکمیل و ارسال نمایند. همچنین ارسال ویدئو با کیفیت مطلوب از اجرای کامل گروه به دبیرخانه فستیوال تا قبل از پایان مهلت فراخوان الزامی است.
مهلت ارسال مدارک و فرم درخواست شرکت در فستیوال تا پایان وقت اداری ۱۵ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ اعلام شده است و شورای هنری فستیوال پس از بررسی مدارک و فرم‌های ارسالی، فهرست پذیرفته‌شدگان در بخش‌های مختلف را تا پایان اسفندماه ۱۳۹۶ اعلام خواهد کرد.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق شماره تلفن‌های ۸۸۸۰۱۲۳۶-۰۲۱ و ۳۲۲۹۳۷۹-۰۹۳۸ (شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۳ الی ۲۰) و یا از طریق پست‌الکترونیک office@tehrancmf.com با دبیرخانه فستیوال تماس حاصل نمایند.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه