جستجو

فراخوان سومین همایش منطقه‌ای «دوتارنوازان» در گرگان منتشر شد.

  • مهلت: ۵ بهمن ۱۳۹۷

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در پایگاه خبری خوزه هنری، به مناسبت چهل‌سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی و با تلاش واحد موسیقی حوزه هنری استان گلستان، فراخوان سومین همایش منطقه‌ای «دوتارنوازان» استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی در گرگان منتشر شد. این جشنواره در بخش مقالات تخصصی و آثار پژوهشی «دوتارنوازی» برگزار می‌شود و به آثار برتر نیز جوایز نقدی تعلق می‌گیرد.

استان های واجد شرایط

فراخوان این همایش در بین استان‌های گلستان، مازندران، گیلان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی منتشر شده است.

هدف همایش

این همایش با هدف فراهم‌کردن زمینه مناسب برای ترویج نوازندگی دوتار و حفظ گنجینه ارزشمند موسیقی مقامی و همچنین ارج‌ گذاشتن به تلاش هنرمندان و پژوهشگران این عرصه، هم‌زمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گرگان برگزار می‌شود.

نحوه اطلاع رسانی

اخبار مربوط به همایش تنها از طریق ستاد برگزاری، پایگاه اینترنتی و کانال تلگرام رسمی آن اطلاع‌رسانی خواهد شد و متقاضیان شرکت در جشنواره در تمامی مراحل می‌توانند از طریق تلفن ۰۱۷۳۲۲۳۹۴۱۰-۰۱۷۳۲۲۳۶۴۶۶ داخلی ۱۰۸ «واحد موسیقی» سوالات و نقطه‌نظرات خود را با مسئولین برگزاری همایش در میان بگذارند.

نحوه ارسال آثار

علاقه‌مندان می‌بایست آثار خود را به آدرس گرگان، خیابان پنجم آذر، آذر ۱/۱۸، واحد موسیقی حوزه هنری استان گلستان و یا به آدرس الکترونیکی kolahdoz@artgolestan.ir ارسال کنند.

سومین همایش منطقه‌ای «دوتارنوازان» با حضور هنرمندان استان‌های یاد شده، بهمن‌ماه سال جاری هم‌زمان با سالگرد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در گرگان برگزار خواهد شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه