جستجو

فراخوان سی امین جشنواره تئاتر استان سمنان منتشر شد.

  • مهلت: ۳۱ تیر ۱۳۹۸

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در ایرنا، فراخوان سی امین جشنواره تئاتر استان سمنان در سال ۱۳۹۸ توسط انجمن هنرهای نمایشی استان و معاونت هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد شهرستان سمنان منتشر شده است. سی امین جشنواره تئاتر استان سمنان در دو بخش خیابانی و صحنه‌ای ۱۷ مهر ۹۸ در شهرستان گرمسار با حضور گروه‌های راه یافته به این جشنواره و با داوری استادان تئاتر کشور برگزار می‌شود و آثار برگزیده به جشنواره تئاتر منطقه‌ای فجر معرفی می‌شوند. در حال حاضر ۱۹ گروه نمایشی ثبت شده زیر نظر دفتر هنرهای نمایشی در استان سمنان فعالیت می‌کنند.

نحوه ثبت نام

  • سرپرستان گروه‌های نمایشی می‌توانند جهت دریافت فرم تقاضای شرکت در جشنواره به ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خود مراجعه کنند و گروه‌هایی که مایل هستند آثار خود را مستقیم به دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر ارسال کنند می‌توانند با شیوه نامه‌ای که انجمن هنرهای نمایشی در اختیار آنها قرار می‌دهد، از نمایش خود تصویربرداری کنند و فیلم اثر را به دبیرخانه جشنواره بین المللی تئاتر فجر در تهران ارسال نمایند.
  • گروه‌های نمایشی تا پایان تیرماه فرصت دارند فرم تقاضای حضور در این جشواره را ارائه دهند، فرم‌های این جشنواره شامل قوانین و شیوه نامه شرکت در جشنواره است.
ارزیابی آثار
  • بررسی و انتخاب آثار توسط سه نفر از استادان تئاتر در تاریخ ۱۵ تا ۲۰ مهر ۹۸ انجام می‌شود و تا ۳۰ مهرماه اسامی گروه‌های پذیرفته شده برای شرکت در سی امین جشنواره تئاتر استان سمنان اعلام می‌شود.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه