جستجو

فراخوان طراحی پوستر ۹th Plaktivat منتشر شد.

■ مهلت: ۹ آذر ۱۳۹۶ ■

■ بر اساس خبر منتشر شده در ایشومر، TAM-TAM در همکاری با موسسه دیابت Zavod ، میزبان نهمین رقابت Plaktivat برای طراحی پوستر است.

■ بر اساس آخرین اطلاعات سازمان ملل متحد، بیش از ۴۰۰ میلیون نفر از دیابت رنج می برند، حتی اگر این سازمان اعلام کرد که این بیماری در سال ۲۰۰۶ به عنوان یک بیماری همه گیر شناخته شده است، اما این تعداد هنوز ۲۴۶ میلیون نفر بوده است. حداقل ۱۳۰٫۰۰۰ بیمار دیابتی تشخیص داده شده در اسلوونی با ۱۰۰۰۰۰ نفر اضافی در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند. به رغم پیشرفتهای پزشکی قرن بیست و یکم، دیابت همواره گسترش می یابد. علاوه بر تعداد زیادی از بیماران دیابتی، نگران کننده است که بسیاری از مردم مبتلا به دیابت هستند ولی از وجود آن بی اطلاع هستند. عوارض ناشی از دیابت حتی قبل از اینکه تشخیص داده شود، پیشرفت می کند و می تواند کیفیت زندگی را کاهش دهد یا حتی زندگی ما را کوتاه کند. شروع بیماری به ویژه از طریق عادت های زندگی نامناسب (رژیم ناسالم، سیگار کشیدن و الکل)، عدم تحرک و ورزش و شرایط اجتماعی اقتصادی ضعیف ایجاد می شود.

≡ چه کسانی می توانند در این مسابقه شرکت کنند؟

■ این رقابت برای همه خلاقین، افراد ، هنرمندان و آژانس ها یا اشخاص حقوقی که می خواهند در ایجاد محیط زندگی سالم به خود کمک کنند باز است.

≡ موضوع شرکت در مسابقه

■ “دیابت وجود ندارد. اما وجود دارد.”

■ هدف از این مسابقه یافتن یک پیام بصری است که افراد را تشویق می کند تا با شدت بیماری مرگبار دیابت آشنا شوند، بیماری که نه دیده می شود و نه احساس درد دارد و خود را موقعی نشان می دهد که دیگر خیلی دیر شده است.

≡ جوایز مسابقه

■ پوستر برنده چاپ خواهد شد و در ۵۰۰ پوستر شهر TAM-TAM در سراسر اسلوونی نمایش داده خواهد شد.

■ همچنین در بخش های رقابت جشنواره تبلیغاتی Slovene (SOF) و دوسالانه ارتباط بصری اسلوونی وارد خواهد شد.

■ برنده MEGAFON PLAKTIVAT و مدال دریافت خواهد کرد.

≡ هزینه شرکت در فراخوان

شرکت در این فراخوان به رایگان است.

≡ زمان بندی شرکت در مسابقه

■ آخرین مهلت شرکت در مسابقه و ارسال آثار هنری ، ۳ نوامبر ۲۰۱۷ خواهد بود و زمان اعلام نتایج در ماه نوامبر ۲۰۱۷ خواهد بود.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه