جستجو

فراخوان عکس رقابت ویکی دوستدار یادمان‌ها ۲۰۱۸ ایران منتشر شد.

  • مهلت: ۱۵ مهر ۱۳۹۷

امسال ایران برای چهارمین بار به جمع کشورهای شرکت‌کننده در مسابقهٔ جهانی ویکی دوستدار یادمان‌ها می‌پیوندد. شما هم اگر به عکاسی از یادمان‌های تاریخی و فرهنگی ایران علاقمندید و می‌خواهید تصویر آن‌ها را از طریق دانش‌نامهٔ ویکی‌پدیا در دسترس دیگران قرار دهید می‌توانید در این رقابت شرکت کنید.

معرفی مسابقه

ویکی دوستدار یادمان‌ها یک مسابقهٔ عکاسی با موضوع یادمان‌های ثبت‌شدهٔ ملی است. اولین دورهٔ این مسابقه در سال ۲۰۱۰ در کشور هلند برگزار شد و به دنبال آن در سال ۲۰۱۱ مسابقه به بسیاری از کشورهای اروپایی گسترش یافت. از سال ۲۰۱۲ این مسابقه در سطح جهانی برگزار می‌شود. هدف از این مسابقه گردهم‌آوردن عموم خواننده‌ها، کاربران ویکی‌پدیا، عکاسان و فرهنگ‌دوستان برای گرفتن عکس از یادمان‌های فرهنگی و بارگذاری آن در ویکی‌انبار برای استفاده در ویکی‌پدیا و بالا بردن دانش و آگاهی همگان است.

پیشینه مسابقه

  • برای مشاهدهٔ برندگان سال‌های گذشته می‌توانید به نتایج ویکی دوستدار یادمان‌ها ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ در ایران مراجعه کنید.
  • هر سال هیئت داوری محلی هر کشور ده عکس برتر را انتخاب می‌کنند و پس از آن عکس‌های برتر هر کشور در سطح جهانی با هم رقابت می‌کنند تا پانزده عکس برتر در سطح جهانی انتخاب شوند.

مسابقهٔ امسال در بازهٔ زمانی ۱۵ شهریور تا ۱۵ مهر ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

کسب اطلاعات بیشتر

توصیه می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده ۲ فیلم راهنما، اینجا و اینجا کلیک کنید.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه