جستجو
فراخوان كارگاه آموزشي سفال و لعاب در فرهنگستان هنر

≡ فراخوان کارگاه آموزشی سفال و لعاب در فرهنگستان هنر منتشر شد. ≡

■مهلت: ۲۳ آبان■

به گزارش روابط عمومی فرهنگستان هنر، کارگاه آموزشی سفال و لعاب با حضور نگار کفیلی در فرهنگستان هنر برگزار می‌شود. این کارگاه با مبانی پایه‌‌ای شامل تهیه گِل سفال و کار با دست آغاز می‌شود، سپس کار با چرخ سفالگری آموزش داده می‌شود و در انتها با لعاب‌کاری و نقاشی روی سفال ادامه پیدا می‌کند. برگزاری کارگاه‌های تخصصی مهارت‌های علمی و فنی نیز در میان دوره‌ها برگزار خواهد شد.

در این کارگاه حداکثر ۱۰ هنرجو پذیرفته می‌شوند و در پایان هر دوره گواهی شرکت به هنرجویان اعطاء خواهد شد.

دور نخست این کارگاه از ۲۳ آبان آغاز می‌شود و روزهای یکشنبه و چهارشنبه به مدت ۱۰ جلسه ۳ ساعته، ادامه خواهد داشت. علاقه‌مندان برای ثبت نام در این کارگاه می‌توانند به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، پایین‌تر از چهارراه طالقانی، شماره ۱۵۵۲،‌ فرهنگستان هنر مراجعه نمایند یا با شماره ۶۶۹۶۵۶۷۶ تماس بگیرند.

[irp]

نگار کفیلی متولد ۱۳۶۰ است. او کارشناس ارشد رشته هنرهای اسلامی است و دکتری خود را در زمینه پژوهش هنر گذرانیده است. کفیلی مدرس دانشگاه‌های آزاد و سوره است و تاکنون در نمایشگاه‌های انفرادی و گروهی سفال شرکت داشته‌است.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه