جستجو

فراخوان کنفرانس بین المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری: مشهد ۲۰۱۷ به روزهای آخر خود نزدیک می شود.

■ مهلت: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ ■

تحولات کالبدی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در قرن حاضر، رشد روزافزون شهرنشینی و مسائل مربوط به جهانی شدن و پیامدهای آن، تغییرات سریعی را در روند توسعه شهر و شهرنشینی رقم زده و چالش‌های فزاینده و گوناگونی را فرا روی مدیریت شهری در اقصا نقاط جهان قرار داده است.امروزه شهر‌ها به عنوان مراکز مهمی‌ جهت خلاقیت و نوآوری، تجارت و بازرگانی ومکانهایی جهت به اشتراک گذاری فرهنگ ها شناخته می شوند. با توجه به نرخ بالای مهاجرت‌ها از روستا به شهر‌ها خصوصاً در کشور‌های در حال توسعه و افزایش جمعیت شهری، لزوم توجه به کیفیت زندگی‌ و ساختن محیطی‌ مطلوب با توجه به اصول توسعه پایدار بر اساس ابعاد اقتصادی ، اجتماعی و زیست محیطی‌ اهمیت می یابد.

در همین راستا شورای اسلامی شهر مشهد، دانشگاه فردوسی مشهد، شهرداری و مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر مشهد با کارنامه‌ای درخشان از برگزاری موفق هفت دوره کنفرانس ملی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری در نظر دارند ” کنفرانس بین المللی برنامه‌ریزی و مدیریت شهری: مشهد ۲۰۱۷” را در روزهای ۵ و ۶ اردیبهشت ‌ماه ۱۳۹۶ در شهر مقدس مشهد برگزار نمایند تا ضمن جلب نظر جامعه علمی به بهره‌گیری از رویکردهای نوین در مدیریت و برنامه‌ریزی شهری، بستری مناسب برای افزایش تعامل میان حوزه‌های علمی و اجرایی در سطح ملی و بین المللی و انتقال تجربیات را فراهم نمایند. لذا از کلیه دانشگاهیان، پژوهشگران، متخصصان، مدیران، کارشناسان و مشاوران دستگاه‌های دولتی و غیردولتی مرتبط با امور شهری در سطح ملی و بین المللی، برای ارائه مقاله و یا حضور در کنفرانس دعوت به عمل می‌آید.

اهداف کنفرانس

  1. تضارب آراء و اندیشه‌های صاحب‌نظران، پژوهشگران، مدیران و کارشناسان امور شهری
  2. دستیابی به معیارها و شاخص‌های پایتخت فرهنگ اسلامی
  3. بهره‌گیری از تجربیات بین المللی و ملی در عرصه رویکردهای نوین برنامه‌ریزی و مدیریت شهری

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه