جستجو

فراخوان مقاله چهارمین همایش علمی پژوهشی استانی «ازنگاه معلم» منتشر شد.

■ مهلت: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ■

بی گمان یکی از التزام آورترین مهارت های معلمی پس از اشراف موضوعی، قدرت تحلیل و نگاه پژوهش گرانه است که در سایه ی آن معلم، تنها یک انتقال دهنده صرف نیست بلکه در مواجه با هریک از مسائل حوزه تعلیم و تعلم، دست به تحلیل و کاوش جستجو گرانه می زند. وجود چنین روحیه ای نزد معلمان، امتیاز ویژه و خاص برای نظام آموزشی است چراکه در نظام آموزشی که در این سال ها بازتعریف شده است نقش معلم به عنوان عنصر آموزش دهنده با چنین ویژگی هایی معرفی شده است. از سویی شتاب دیگر شتاب تغییرات در نظام آموزشی که هم ساختار را شامل می شود هم روش و هم کتب درسی، ابزار تازه تری را طلب می کند که بتوان به کمک آن، اهداف عالیه این نظام را به سر منزل مقصود برساند.

همایش از نگاه معلم که چهارمین سال برگزاری خود را تجربه می کند در راستای تحقق همین اهداف برگزار می شود. در این همایش علمی پژوهشی، معلمین به تحلیل کتب جدیدالتالیف و ارائه دستاوردهای پژوهشی خود در حوزه های مختلف می پردازند و این تغییرات را از زاویه نگاه نقادانه خود از نظر می گذرانند. فرصت این همایش هم از سویی عرصه ای است برای رقابت اندیشه های خلاق و جستجو گر و هم نمایش یک تحلیل جامع و خلاقانه که برآمده از نگاه معلمان جنوب کشور به کتب جدیدالتالیف است.

≡ دانلود ها

  • فایل فراخوان
  • فرمت تنظیم مقالات

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه