جستجو
چهارمین جشنواره تک نوازی و گروه نوازی موسیقی آوای امید

فراخوان چهارمین جشنواره تک نوازی و گروه نوازی موسیقی آوای امید در زنجان توسط ادراه کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان منتشر شد.

■مهلت: ۲۳ دی■

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی،فراخوان چهارمین جشنواره تک‌نوازی و گروه‌نوازی موسیقی آوای امید با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن موسیقی استان منتشر شد.

چهارمین جشنواره موسیقی آوای امید مطابق سال قبل در دهه فجر برگزار خواهد شد و سازهای بخش تک نوازی جشنواره شامل تار ایرانی و آذربایجانی، سازهای بادی شامل بالابان، فلوت، ترومپت، کلارینت، سازدهنی، فلوت ریکوردر و قارمان و ناغارا سه تار، عود بربط، سنتور، آواز ایرانی و آذری، ویولن ایرانی و کلاسیک، کمانچه، قانون، تنبور، تنبک، دف، نی، پیانو، گیتار کلاسیک و فلامینگو، قوپوز ساز آشیقی است.

گروه‌های سنی تا سقف ١۴ سال از ١۵ تا پایان ١٩ سال، از ٢٠ تا پایان ٣٠ سال مربوط به بخش تک نوازی است که این بخش شامل  سازهای سه تار، تار ایرانی، عود، سنتور، ویولن، قانون، تنبک، پیانو، گیتار، فلوت و  فلوت ریکوردر است.

شرایط سنی حضور در بخش تک نوازی ساز قوپوز شامل سنتی و آذری، تنبور، دف، نی، ترومپت و کلارینت، بالابان، کمانچه آذری، تار آذری، قارمان، ناغارا از پایان ١٨ سال، از ١٩ تا پایان ٢۵ سال، از ٢۶ تا پایان ۴٠ سال است.

در بخش گروه نوازی هم انتخاب قطعات به عهده سرپرست گروه‌ها است و گروه نوازی می‌تواند به صورت موسیقی با کلام یا بی‌کلام باشد.

حداقل تعداد اعضای هر گروه در بخش گروه نوازی باید سه نفر باشد که در صورت پذیرفته شدن حداکثر ٣٠ دقیقه اجرا برای گروه در نظر گرفته می‌شود.

حدنصاب تعداد گروه‌ها برای حضور در بخش مسابقه گروه نوازی حداقل سه گروه در هر حوزه موسیقی است که به پنج گروه برتر در حوزه‌های آشیقی، سنتی، پاپ، کلاسیک، و آذری در اجرای صحنه‌ای توسط هیأت داوران تندیس جشنواره و لوح‌های تقدیر و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

آخرین مهلت ارسال آثار تا ٢٣ دی‌ماه، اعلام نتایج بازبینی جشنواره تا ٣٠ دی‌ماه تاریخ برگزاری جشنواره نیز از ١٢ تا ٢٠ بهمن‌ماه اعلام شده است.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه