جستجو

فراخوان نخستین جشنواره بین‌المللی هنرهای نمایشی جیگی جیگی منتشر شد.

■ مهلت: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ ■

موسسه سیمرغ با مشارکت شورای شهر و شهرداری مشهد و همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، موسسه آفرینش های هنری آستان قدس رضوی ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ، حوزه هنری ، اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی و بخش خصوصی نخستین دوره جشنواره بین المللی هنرهای نمایشی جیگی جیگی را به یاد او و قدردانی از تمام هنرمندانی که به مردم شادی و نشاط می بخشند برگزار می کند .

محمد برومند ، دبیر جشنواره، ضمن اعلام این خبر گفت هدف از برگزاری جشنواره توسعه روابط بین المللی میان فرهنگها بر مبنای صلح و دوستی جهانی بر اساس شاد کردن کودکان و نوجوانان و برقراری ارتباط میان انسانها با استفاده از هنر نمایش درسرتاسر دنیاست . هدفی بر گرفته از سخن گهربار امام رضا ( ع) که می فرمایند : “در نزد خداوند بعد از واجبات بهترین کار شاد کردن مردم است .”

وی افزود این جشنواره در پنج بخش، اجرای تئاتر عروسکی تک نفره توسط هنرمندان بین المللی، اجرای تئاتر عروسکی تک نفره توسط هنرمندان ایرانی، اجرای تئاتر عروسکی تک نفره توسط کودکان و نوجوانان مشهدی، مسابقه نمایشنامه نویسی و کارگاههای عروسک سازی و عروسک گردانی، برگزار خواهد شد و مهلت ثبت نام ۲۰ اسفندماه سال جاری می باشد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه