جستجو

فراخوان نمایشنامه‌نویسی یونیما برای نویسندگان جوان بین ۱۸ تا ۳۰ سال منتشر شد.

■ مهلت: ۹ اسفند ۱۳۹۶ ■

به گزارش فستیوارت بر اساس خبر منتشر شده در باشگاه خبرنگاران پویا، «یونیما» یا همان اتحادیه جهانی نمایشگران عروسکی  به مناسبت نودمین سالگرد تأسیس‌ خود اقدام به برگزاری یک مسابقه نمایشنامه‌نویسی برای علاقه‌مندان به نمایشنامه‌نویسی عروسکی کرده است. طبق اعلام این نهاد متن برگزیده به عنوان بخشی از جشن نودمین سال یونیما به اجرا درخواهد آمد.

علاقه‌مندان می‌تواند تا روز ۲۸ فوریه ۲۰۱۸ برابر با ۹ اسفند ۹۶ متن خود را به نشانی contact@unima.org ارسال کنند. نمایشنامه‌نویس برگزیده روز ۱۵ می ۲۰۱۸ در نشست بوخوم آلمان معرفی می‌شود.

موضوع نمایشنامه باید برداشتی از داستان یک نمایشگر عروسکی فرانسوی و یک نمایشگر عروسکی آلمانی باشد که در جریان جنگ جهانی دوم به عنوان سرباز یکدیگر را ملاقات می‌کنند و این ملاقات به یک همکاری منتهی می‌شود. یک دوستی به واسطۀ نمایش عروسکی که جنگ خدشه‌ای به آن وارد نمی‌کند.

متن کامل این داستان به زبان انگلیسی در فایل PDF پیوست‌شده این خبر آمده است. نویسنده می‌تواند تفسیر خود از این داستان را داشته باشد و مکان، ملیت‌ها و شخصیت‌ها قابل تغییر است.

علاقه‌مندان می‌توانند متون خود را به یکی از زبان‌های رسمی یونیما، انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی ارسال کنند.

■ برای دانلود فایل PDF متن کامل فراخوان اینجا کلیک کنید.

 

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه