جستجو

فراخوان نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه منتشر شد.

■ مهلت: ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ ■

از صبح امروز اول اسفندماه ۱۳۹۶، ثبت نام اینترنتی در نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه آغاز شده است. علاقمندان می‌توانند تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ در دور اول فراخوان این جشن ثبت نام نموده و اثر خود را حداکثر تا دو هفته پس از ثبت نام (۱۵ روز) به آدرس دفتر انجمن فیلم کوتاه (ایسفا) ارسال نمایند.

بنا بر اعلام دبیرخانه‌ی نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه، دریافت آثار از امروز اول اسفندماه ۱۳۹۶ آغاز شده است و تا پایان خردادماه ۱۳۹۷ به مدت چهار ماه ادامه خواهد داشت. فیلم هایی که در دوره‌ی اول فراخوان (از ابتدای اسفند ۹۶ تا پایان اردیبهشت ۱۳۹۷) مراحل ثبت نام و تحویل فیلم خود را تکمیل می‌کنند مبلغ ۲۰ هزار تومان و فیلم‌هایی که در دوره‌ی دوم فراخوان (خرداد ۱۳۹۷) ثبت نام نمایند، مبلغ ۵۰ هزار تومان باید بعنوان هزینه‌ی ثبت نام پرداخت نمایند. بدیهی است که این هزینه‌ی ثبت نام برگشت داده نخواهد شد و اعضای ایسفا نیز از پرداخت این هزینه‌ی ثبت نام معاف خواهند بود.

پس از تکمیل فرم تقاضا، فیلم سازان متقاضی شرکت باید یک نسخه از فیلم خود را حداکثر تا دو هفته ( ۱۵ روز) پس از ثبت نام با مشخصات فنی خواسته شده به آدرس دفتر انجمن فیلم کوتاه (در روزهای اداری از ساعت ۱۱صبح تا ۵ عصر) تحویل نمایند. درصورتیکه تا ۱۵ روز پس از ثبت نام، فیلم به دفتر انجمن تحویل نگردد، ثبت نام آنها باطل شده و باید برای حضور مجددا از طریق سایت انجمن فیلم کوتاه ثبت نام نمایند.

تمامی فیلم‌های کوتاه داستانی و تجربی با مدت زمان حداقل ۳ و حداکثر۳۰ دقیقه که از ابتدای تیرماه ۱۳۹۶ تا پایان خردادماه ۱۳۹۷ تولید شده‌اند می‌توانند فرم ثبت نام در جشن نهم را تکمیل نمایند و در صورتیکه زبان فیلم آنها فارسی ‌نباشد، داشتن زیرنویس فارسی الزامی‌ بوده و در غیر اینصورت از روند بازبینی کنار گذاشته می‌شود.

هیات انتخاب نهمین جشن مستقل فیلم‌کوتاه متشکل از ۲۱ نفر از اعضا ایسفا خواهند بود، که توسط دبیر جشن معرفی شده و انتخاب آثار جشن را بر عهده خواهند داشت. هیات انتخاب از میان آثار ثبت نام شده، ۴۰ تا ۵۰ فیلم را برای داوری توسط آکادمی ایسفا انتخاب خواهد کرد و داوری جشن مستقل فیلم کوتاه توسط آکادمی ایسفا انجام خواهد پذیرفت و در رشته‌های بهترین فیلم، کارگردانی، بهترین فیلم با نگاه تجربی، بهترین فیلم کوتاه خارجی، بهترین فیلمنامه، بهترین فیلمبرداری، بهترین تدوین و بهترین صدابرداری یا صداگذاری، نشان شایستگی خود را اهدا خواهد کرد.

شایان ذکر است که ۵ نامزد دریافت نشان شایستگی بهترین فیلم به جشن بزرگ خانه سینما نیز معرفی خواهند شد، تا توسط آکادمی بزرگ داوران در جشن بزرگ خانه سینما نیز مورد قضاوت قرار بگیرند و تندیس جشن خانه سینما نیز به بهترین فیلم از نگاه آنها اهدا گردد.

فرم اینترنتی ثبت نام در نهمین جشن فیلم کوتاه در سایت تخصصی ایسفا و به آدرس (iranianshortfilm.com/entry-form) موجود می‌باشد و علاقمندان به شرکت در این جشن در صورت داشتن هرگونه سوالی می‌توانند با ایمیل جشن مستقل فیلم کوتاه (submission.isfa@gmail.com) و یا با شماره‌ی ۶۶۴۸۵۵۳۵ در ارتباط باشند.

نهمین جشن مستقل فیلم کوتاه تابستان ۱۳۹۷ توسط انجمن فیلم کوتاه ایران (ایسفا) و بصورت آکادمی برگزارخواهد شد.

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه