جستجو
فراخوان نود و ششمین دوره مسابقه بین المللی ADC

فراخوان نود و ششمین سال مسابقه بین المللی سالانه «ADC|Art Directors Club» در رشته های مختلف هنری منتشر شد.

■مهلت: ۱۲ بهمن■

[restrict paid=true]

  • «رقابت سالانه ADC» قدیمی ترین جایزه صنعتی پیوسته جهان است. امسال، بطور قابل تحسینی ۹۶امین دوره این رقابت در رشته های مختلف هنری برای برگزیدن بهترین نمونه های تبلیغات، رسانه های دیجیتالی، طراحی گرافیک و چاپ، بسته بندی، تصاویر متحرک، عکاسی و تصویرسازی، با تمرکز در همه زمینه ها بر ساخت، طراحی و نوآوری برگزار می شود.
  • شرکت کنندگان برگزیده توسط هیئت داوران بسیار شاخص برگزیده می شوند و با مکعب های طلا، نقره و برنزی تقدیر می شوند که در «هفته خلاق» در نیویورک در ماه می ۲۰۱۷ اهدا می شود. علاوه بر این مکعب ها، برندگان مسابقه به یک میراث ارزنده از برندگان سال های پیشین دست می پیوندند که شامل برخی از تأثیرگذارترین هنرمندان سده های گذشته هستند.

جدول زمانی

  • ۱۰% تخفیف برای پرندگان سحرخیز(فقط در بخش حرفه ای ها): ثبت اثر تا ۳ دی
  • مهلت ثبت نام در رشته های طراحی، تصویرسازی، تصویرمتحرک و عکاسی: ۱۲ بهمن؛ ساعت ۱۱:۵۹PM EST.

    • آثاری که بعد از این تاریخ اسال شوند، امکان دارد مشمول هزینه تأخیر شوند.
    • شاخه های مسابقه: طراحی کتاب، برندینگ، تایپوگرافی، تبلیغات، Editorial، پوستر، بسته بندی، طراحی محصول، هنر محیطی، تصویرسازی، عکاسی، تصویر متحرک، صنعت تصویر متحرک، صنعت بازی و زیرشاخه های مربوطه. همه نمونه های فیزیکی طراحی، تبلیغات، تصویرسازی و عکاسی باید تا روز جمعه، ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ به دفتر برگزار کننده برسند.
  • مهلت ثبت نام در رشته های دیجیتال: ۱۲ بهمن؛ ساعت ۱۱:۵۹PM EST.
    • آثاری که بعد از این تاریخ اسال شوند، امکان دارد مشمول هزینه تأخیر شوند.
    • شاخه های مسابقه: تعاملی، صنعت دیجیتال، نرم افزار ها (Apps)، تجربه های دیجیتال و زیرشاخه های مربوطه. هیئت داوری دیجیتالی در موضوع داوری با داوران بخش تبلیغات همکاری می کنند.
  • مهلت ثبت نام در رشته های تبلیغات: ۱۲ بهمن؛ ساعت ۱۱:۵۹PM EST.

    • آثاری که بعد از این تاریخ اسال شوند، امکان دارد مشمول هزینه تأخیر شوند.
    • شاخه های مسابقه:کارگردانی هنری، محتوای و سرگرمی مارک دار، صنعت در ویدئو، صنعت در متن، اشیاء تبلیغاتی، تلویزیون/سینما/ویدئوهای تجاری آنلاین، نشریات، رادیو، صنعت در رادیو، پاپ آپ ها، خارج از خانه، پیوسته (Integrated) و زیرشاخه های مربوطه.
  • شاخه های دانشجویی: ۱۲ بهمن.
    • شاخه های مسابقه: همه شاخه های تبلیغات، طراحی، دیجیتال و تصاویر متحرک.

واجدین شرایط

  • بخش حرفه ای
    • همه آثار باید برای اولین بار بین ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ تا ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ در هر کشوری چاپ، منتشر، پخش یا اطلاع رسانی عمومی آنلاین شده باشند.
    • آثار می توانند توسط هر شخص یا شرکتی که در فرآیند آفرینش آنها نقش داشته اند ارسال شوند.
  • بخش دانشجویی
    • دانشجویانی که هم اکنون در مقاطع کارشناسی، ارشد و برنانه های آموزش مداوم در رشته های تبلیغات، طراحی گرافیک، عکاسی، تصویرسازی و رسانه های دیجیتال قرار دارند می توانند در این بخش از رقابت ثبت نام کنند و از آنها دعوت می شود آثار منتشر شده یا منتشر نشده خود را در هر بخش ارسال کنند.
    • آثار دانشجویی بطور مجزا با معیارهای و داوران مشابه بخش حرفه ای مورد بررسی قرار می گیرند. برندگان مدال های طلا و نقره در تبلیغات رسانه ای و موارد تبلیغاتی قرار می گیرند.

بخش های مسابقه

  • برای کسب اطلاع بیشتر درباره هریک از بخش های مسابقه از « این لینک » استفاده کنید.

طراحی کتاب

  • طراحی جلد کتاب|BOOK JACKET DESIGN
  • طراحی تایپوگرافی کتاب|BOOK TYPOGRAPHY DESIGN
  • کتاب متن محور|TEXT-DRIVEN BOOK
  • کتاب تصویر محور|IMAGE-DRIVEN BOOK
  • کتاب های چاپ محدود، نشریات خصوصی یا کتاب های با فرمت ویژه|LIMITED EDITION, PRIVATE PRESS OR SPECIAL FORMAT BOOK
  • طراحی ایبوک ها و کتاب های دیجیتالی|E-BOOKS & DIGITAL BOOK DESIGNS

برندیگ | Branding

  • لوگو|LOGO
  • سیستم های تجاری سازی/هویت سازمانی برای چاپ|BRANDING SYSTEMS / CORPORATE IDENTITY FOR PRINT
  • سیستم های تجاری سازی/ هویت سازمانی دیجیتالی|BRANDING SYSTEMS / CORPORATE IDENTITY FOR DIGITAL
  • سیستم های تجاری سازی/ هویت سازماتی برای تلویزیون، فیلم و آنلاین|BRANDING SYSTEMS / CORPORATE IDENTITY FOR TELEVISION / FILM / ONLINE
  • سیستم های تجاری سازی/ هویت سازمانی یکپارچه|BRANDING SYSTEMS / CORPORATE IDENTITY INTEGRATED
  • ANNUAL REPORT

تایپوگرافی

  • تایپوگرافی نشریات|EDITORIAL TYPOGRAPHY
  • تایپوگرافی بسته بندی و محصولات|PACKAGE & PRODUCT TYPOGRAPHY
  • تایپوگرافی پوستر|POSTER TYPOGRAPHY
  • کاربرد تایپوگرافی|USE OF TYPOGRAPHY
  • تایپ فیس/سیستم های فونت|TYPEFACES / FONT SYSTEMS

تبلیغاتی | Promotional

  • تقویم|CALENDAR
  • پوشاک|APPAREL
  • لوازم التحریر|STATIONERY
  • اعلانات/دعوت نامه/کارت پستال/کارت تبریک|ANNOUNCEMENT / INVITATION / POSTCARD / GREETING CARD
  • کتابچه/بروشور/کاتالوگ و بسته های تبلیغاتی| BOOKLET / BROCHURE / CATALOG & PRESS PROMOTIONAL KIT
  • ترفیع|SELF-PROMOTION
  • کارت بازی|WILD CARD

روزنامه ای|Editorial

  • صفحه اول روزنامه/کل شماره|NEWSPAPER FRONT PAGE / SPREAD / FULL ISSUE
  • جلد مجله|MAGAZINE COVER
  • کل مجله|MAGAZINE FULL ISSUE
  • اینفوگرافی های مجله|MAGAZINE INFOGRAPHICS
  • MAGAZINE STORY SPREAD
  • خدمات عمومی/عام المنفعه|PUBLIC SERVICE / NON-PROFIT

پوستر | Posters

  • بیلبردهای چاپی یا الکترونیکی|PRINT OR ELECTRONIC BILLBOARDS
  • نقطه خرید|POINT OF PURCHASE
  • تبلیغاتی|PROMOTIONAL
  • خدمات عمومی/عام المنفعه|PUBLIC SERVICE / NON-PROFIT
  • WILD POSTINGS

بسته بندی | Packaging

  • زیبایی/لوازم آرایشی، بهداشتی/زیبایی و مراقبت شخصی|BEAUTY / COSMETIC / PERSONAL CARE
  • سرگرمی/موسیقی|ENTERTAINMENT / MUSIC
  • فشن|پوشاک/ملزومات|FASHION / APPAREL / ACCESSORIES
  • غذا/نوشیدنی|FOOD / BEVERAGE
  • بازی ها/اسباب بازی ها/تفریح|GAMES / TOYS / RECREATION
  • خانه و لوازم خانگی|HOME & HOUSEWARE
  • محصولات تکنولوژیکی|TECHNOLOGICAL PRODUCTS
  • طراحی بسته بندی سازگار با محیط زیست|ECO-FRIENDLY DESIGN
  • محصولات ویژه/کارت بازی|SPECIALTY PRODUCT / WILDCARD

طراحی محصول | Product Design

  • زیبایی/لوازم آرایشی، بهداشتی/زیبایی و مراقبت شخصی|BEAUTY / COSMETIC / PERSONAL CARE
  • سرگرمی/موسیقی|ENTERTAINMENT / MUSIC
  • فشن|پوشاک/ملزومات|FASHION / APPAREL / ACCESSORIES
  • غذا/نوشیدنی|FOOD / BEVERAGE
  • بازی ها/اسباب بازی ها/تفریح|GAMES / TOYS / RECREATION
  • خانه و لوازم خانگی|HOME & HOUSEWARE
  • محصولات تکنولوژیکی|TECHNOLOGICAL PRODUCTS
  • طراحی سازگار با محیط زیست|ECO-FRIENDLY DESIGN
  • محصولات ویژه/کارت بازی|SPECIALTY PRODUCT / WILDCARD

محیطی |Environmental

  • سیستم های راه یابی/علامت|WAYFINDING SYSTEMS / SIGNAGE
  • ؟/طراحی کالا|WINDOW DISPLAY / MERCHANDISING
  • خرده فروشی/رستوران/دفتر|RETAIL / RESTAURANT / OFFICE
  • موزه ها/نصب در گالری ها|MUSEUMS / GALLERY INSTALLATION

تصویرسازی | Illustration

  • نشریات|PRESS
  • پوستر ها|POSTERS
  • کتاب ها|BOOKS
  • کتاب های کمیک/داستان های مصور|COMIC BOOKS / GRAPHIC NOVELS
  • تبلیغی/؟|PROMOTIONAL / COLLATERAL
  • بسته بندی|PACKAGING
  • متجرک|MOTION
  • دیجیتال|DIGITAL
  • ترفیع|SELF-PROMOTION
  • کارت بازی|WILDCARD
  • جلد مجله/صفحه اول روزنامه|MAGAZINE COVER / NEWSPAPER FRONT PAGE
  • صفحات مجلات|MAGAZINE SPREAD

عکاسی | Photography

  • معماری|ARCHITECTURE
  • فشن|FASHION
  • هنرهای زیبا/مفهومی|FINE ART / CONCEPTUAL
  • غذا|FOOD
  • منظره|LANDSCAPE
  • اتفاقات زنده|LIVE EVENTS
  • موسیقی/سرگرمی|MUSIC / ENTERTAINMENT
  • عکاسی خبری|PHOTOJOURNALISM
  • چهره|PORTRAITURE
  • محصولات/تجاری|PRODUCTS / COMMERCIAL
  • ورزش ها و تفریح|SPORTS & RECREATION
  • سفر/توریسم|TRAVEL / TOURISM
  • حیات وحش|WILDLIFE
  • ترفیع|SELF-PROMOTION
  • کارت بازی|WILDCARD
  • کتاب/عکاسی جلد کتاب|BOOK / BOOK JACKET PHOTGRAPHY
  • جلد مجله و روزنامه/داستان های بیشتر مجله و روزنامه|MAGAZINE + NEWSPAPER COVER / MAGAZINE + NEWSPAPER FEATURE STORY

متحرک | Motion

  • تریلر سینمایی|CINEMA TRAILER
  • سکانس های عنوان|TITLE SEQUENCES
  • شخصیت های تلویزیونی/تیزرها|TELEVISION IDENTITIES / TEASERS
  • موزیک ویدئو|MUSIC VIDEO
  • نوآوری|INNOVATION

صنعت متحرک سازی | Craft in Motion

  • فیلمبرداری|CINEMATOGRAPHY
  • کارگردانی|DIRECTION
  • تنظیم|EDITING
  • تایپوگرافی|TYPOGRAPHY
  • جلوه های ویژه|SPECIAL EFFECTS
  • موشن گرافی|MOTION GRAPHICS
  • انیمیشن/لوگوی متحرک|ANIMATION / ANIMATED LOGO
  • صدا|SOUND

صنعت بازی | Craft in Gaming

  • موشن گرافیک|MOTION GRAPHICS
  • انیمیشن|ANIMATION
  • جلوه های ویژه|SPECIAL EFFECTS
  • صدا|SOUND
  • کارگردانی|DIRECTION
  • فیلمبرداری|CINEMATOGRAPHY

تعاملی | Interactive

Back in 1996, the world might have only had a vague idea of what the internet was, but there were some who knew what this strange digital realm could be. It was in that year that ADC began celebrating “new media”, and while the concept may no longer be new today, winners in this category continue to blaze new paths in ones and zeroes.

  • WEBSITES
  • CAMPAIGN SITE
  • E-COMMERCE SITE
  • DATA VISUALIZATION
  • INTERACTIVE FILM
  • AUGMENTED REALITY / VIRTUAL REALITY
  • GAMES FOR WEB OR SOCIAL MEDIA
  • GAMES FOR CONSOLE PLATFORMS
  • SELF-PROMOTION
  • INNOVATION

صنعت دیجیتال | Craft in Digital

  • SOUND DESIGN
  • USE OF TECHNOLOGY
  • CONTENT
  • COPYWRITING FOR DIGITAL

نرم افزارها |  Apps

  • EDUCATION / REFERENCE
  • GAMES / ENTERTAINMENT
  • GPS / LOCATION TECHNOLOGY
  • LIFESTYLE
  • SERVICES / UTILITIES
  • SPORTS
  • WILDCARD

تجربه های دیجیتالی |  Digital Experiences

  • INSTALLATION
  • EVENT
  • GUERRILLA / STUNTS
  • RESPONSIVE ENVIRONMENTS

کارگردانی هنری|  Art Direction

  • DIGITAL
  • MOBILE
  • MOTION
  • PRESS / PRINT ADVERTISING
  • POSTER ADVERTISING

محتوا و سرگرمی مارک دار | Branded Content & Entertainment

During the Golden Age of television, entire programs were produced by advertisers, tying positive brand associations to their products. The technological landscape has changed over the decades, but for many, the objective is the same: keep audiences engaged, enthralled and entertained.

  • TV / FILM
  • ONLINE VIDEO – SHORT FORM
  • ONLINE VIDEO – LONG FORM
  • WEB SERIES
  • GAMES

صنعت در ویدئو |  Craft in Video

While ADC celebrates artistry and craftsmanship in nearly every creative sphere, the Craft Awards are for those who go the extra mile on principle. Some people make amazing work seem effortless. With Craft winners, every ounce of grit and sweat and spittle are on display for all to see.

  • SPECIAL EFFECTS
  • DIRECTION
  • EDITING
  • CINEMATOGRAPHY
  • TITLE DESIGN

صنعت در نوشتار | Craft in Writing

While ADC celebrates artistry and craftsmanship in nearly every creative sphere, the Craft Awards are for those who go the extra mile on principle. Some people make amazing work seem effortless. With Craft winners, every ounce of grit and sweat and spittle are on display for all to see.

  • PRESS
  • OUT OF HOME
  • BROADCAST FOR TV / FILM / NON-BROADCAST

موارد تبلیغاتی |  Promotional Materials

Advertising is not only glossy magazines and high production TV commercials. ADC has been honoring the very best of direct mail, point of purchase displays and other promotional materials since the early 1940s. Winners in this category become part of an illustrious history with the club.

  • FLAT
  • DIMENSIONAL
  • POINT OF PURCHASE DISPLAY

تلویزیون/سینما/ویدئوهای تجاری آنلاین | Television / Cinema / Online Video Commercials

Television — and with it, TV commercials — started to become a home fixture in the 1940s. By 1950, this exciting medium began showcasing commercials that could be as beautiful as their print counterparts. It was that year that ADC awarded its very first awards for television and film. Today, more than six decades later, ADC continues to honor the very best of this ubiquitous moving medium.

  • TELEVISION COMMERCIAL
  • TELEVISION COMMERCIAL UNDER 100K
  • CINEMA COMMERCIAL
  • ONLINE COMMERCIAL
  • CINEMA TRAILER
  • PUBLIC SERVICE / NON-PROFIT

نشریات | Press

Since its inception in 1921, the ADC Awards has been championing the very best in skillfully crafted print advertising. Even though nearly a century has passed, and all sorts of new media has been created and implemented, print advertising remains a revered art form.

  • MAGAZINE ADVERTISEMENT
  • NEWSPAPER ADVERTISEMENT
  • PUBLIC SERVICE / NON-PROFIT

رادیو | Radio

What does radio look like? With the right sounds, words, voices and rhythms, this auditory medium can paint mental pictures as vivid as any brush stroke. To this end, ADC began awarding beautifully crafted radio commercials in 1992.

  • COMMERCIAL
  • PUBLIC SERVICE / NON-PROFIT

صنعت در رادیو | Craft in Radio

  • SOUND DESIGN
  • COPYWRITING

پاپ آپ ها | Pop-Ups

  • EVENT
  • INSTALLATIONS
  • STUNTS / GUERRILLA
  • IMMERSIVE

خارج از خانه | Out of Home

Ever since its inception, the ADC Annual Awards has championed the artists behind the posters and billboards that moved minds as much as goods and services. The very first ADC gold medal for posters was awarded in 1921 to future ADC Hall of Fame laureate René Clarke. Nearly a century later, the legacy began by Mr. Clarke lives on.

  • PRINT OR ELECTRONIC BILLBOARDS
  • PUBLIC SERVICE / NON-PROFIT
  • TRANSIT
  • POINT OF PURCHASE
  • POSTERS

پیوسته | Integrated

Something old, something new, something borrowed, something true. Created in 2005 under the name “Hybrid”, the ADC Integrated category awards entrants who best merge various mediums in their messages.

  • INTEGRATED

جایزه سال |“Of The Year” Awards

In addition to Gold, Silver, Bronze Cubes and Merit winners, ADC honors select companies and individuals who have demonstrated excellence in craft.

designismDesignism Award

Born in 2011 out of a popular ADC annual speaker series, the ADC Designism Cube is a highly coveted honor awarded only to non-profit efforts. Winning entries not only meet peerless creative standards, but they must also encourage positive societal and political change.

Any work that is entered as non-profit can be considered for the Designism award for an additional $50 fee upon registering. This includes work created by non-profit organizations as well as work created for non-profit organizations.

Past Designism winners include “The Scarecrow” by CAA for Chipotle, “Metamorphosis” by BUCK for Good Books and “Operation Christmas” by LOWE/SSP3 for the Colombia Ministry of Defense.

ADC-Black-Cube-Forsman-BodenforsADC Black Cube for Best-in-Show

ADC honors each best-in-show winner with the ADC Black Cube. The Black Cube is only awarded to entries in the Design, Digital and Advertising categories, and is awarded at the discretion of a unanimous jury; as such, the Black Cube is not awarded every year.

ADC-Festival-Agency-of-the-Year-McCann
Cumulative Awards

Honors for Agency of the Year, Network of the Year, Design Team of the Year,

Digital Agency of the Year, Client of the Year, Production Company of the Year, and School of the Year are based upon cumulative points for the year’s winning work.

هزینه ثبت نام

  • در جداول زیر همه اطلاعات لازم درباره هزینه های ثبت نام و ارسال اثر برای این رقابت قرار دارد/
  • همه مبالغ به دلار آمریکا هستن و بصورت فردی/کمپین تعریف شده اند. اگر فقط یک مبلغ قرار دارد، این بخش بصورت «فقط کمپین» است.
  • یک ثبت نام تکی از یک اثر تشکیل می شود.
  • کمپین/مجموعه های رادیو یا ویدئو از ۳ قطعه تشکیل می شود.
  • مجموعه های محیطی می توانند ۳ تا پنج قطعه ارسال کنند.
  • همه شاخه های چتپ می توانند ۳ تا ۵ قطعه برای هر کمپین ارسال کنند.

 


 بخش های طراحی؛ تصویرسازی و عکاسی:

EDITORIAL DESIGN $۲۵۰/$۳۰۰
PROMOTIONAL DESIGN $۲۵۰/$۳۰۰
POSTER DESIGN $۲۵۰/$۳۰۰
ENVIRONMENTAL DESIGN $۲۵۰/$۳۰۰
PACKAGE & PRODUCT DESIGN $۲۵۰/$۳۰۰
BRANDING $۲۵۰/$۳۰۰
TYPOGRAPHY $۲۵۰/$۳۰۰
COMMERCIAL PHOTOGRAPHY $۱۵۰/$۲۰۰
COMMERCIAL PHOTOGRAPHY — FREELANCE $۱۰۰/$۱۵۰
COMMERCIAL ILLUSTRATION $۱۵۰/$۲۰۰
COMMERCIAL ILLUSTRATION — FREELANCE $۱۰۰/$۱۵۰


بخش های تصویر متحرک:

MOTION $۲۵۰/$۳۰۰


بخش های تبلیغات:

TELEVISION / CINEMA / ONLINE COMMERCIAL $۴۵۰/$۶۰۰
RADIO $۴۵۰/$۶۰۰
PRESS $۴۵۰/$۶۰۰
CRAFT (VIDEO & WRITING) $۴۵۰/$۶۰۰
PROMOTIONAL MATERIALS $۴۵۰/$۶۰۰
OUT OF HOME $۴۵۰/$۶۰۰
BRANDED CONTENT & ENTERTAINMENT $۴۵۰/$۶۰۰
POP-UPS $۴۵۰/$۶۰۰
ART DIRECTION $۴۵۰/$۶۰۰
COPYWRITING $۴۵۰/$۶۰۰
MUSIC VIDEO $۴۵۰/$۶۰۰
INTEGRATED $۷۰۰


بخش های دیجیتال:

INTERACTIVE $۳۷۵
CRAFT IN DIGITAL $۳۷۵
APPS $۳۷۵
DIGITAL EXPERIENCES $۳۷۵


ثبت نام های دانشجویی:

SINGLE ENTRY OR CAMPAIGN $۳۵
  • مراکز آموزشی که آثار تعداد ۱۰ نفر با بیشتر از دانشجویان را ارسال می کنند یا دانش آموزانی که بصورت شخصی تعداد ۱۰ یا بیشتر اثر ارسال می کنند برای هر ثبت نام مبلغ ۲۵ دلار می پردازند.

آماده سازی فایل ها برای آپلود و شرکت در مسابقه

تذکرات عمومی

  • آثار چاپی شامل طراحی، تبلیغات، عکاسی و تصویرسازی باید بطور دیجیتالی از طریق سیستم ثبت نام آپلود شوند و موارد فیزیکی مربوط به آنها باید به ADC عرضه شوند.
  • اگر شما در یکی از شاخه های دیجیتال شرکت می کنید و یک آدرس اینترنتی (URL) را آپلود می کنید، این آدرس نباید یک لینک ساده به یوتیوب یا ویمو باشد. فیلد URL به معنای صفحات فرود، وبسایت ها، sizzle reels و … است.

■ مشخصات فایل های ارسالی برای چاپ دیجیتال

  • File Type: JPEG
  • Dimensions: Same as source
  • Quality: 300DPI
  • Max File Size: 20MB
  • Colorspace: RGB

ارسال فایل فیزیکی چاپ شده

In addition to the digital upload, all design, advertising, photo and illustration print entries must provide physical prints, unmounted, and no larger than 24×۳۶ inches (60×۹۰ cm). Physical materials must be mailed to the ADC by the deadline – find the address below.

– Attach one entry form to the back of each entry. For example, a three part campaign should include three entry forms.

– For Print Campaigns, tape each campaign together accordion style reading from left to right (horizontal) as a single unit. Number each ad within the campaign in the same sequence as indicated on the entry form.

– Printed Materials and Promotions: submit original materials. A clear, plastic sleeve is advisable for printed material such as brochures, annual reports, etc.

All Physical Print Submissions must be postmarked to the ADC by the deadline: February 10, 2017.

ADC 95th Annual Awards
THE ART DIRECTORS CLUB
۲۶۰ Fifth Avenue
Second Floor
New York, NY 10001
USA
ATTN: ADC Annual Awards

■ مشخصات فایل های ارسالی برای فایل ویدئویی یا برودکست

سورس با کیفیت بالا با مشخصات زیر:

  • Screen Size: 1280×۷۲۰
Encoding Specs:
  • File Extension: .mov or .mp4
  • Video Compression Type/Codec: H264
  • Video Bitrate: 4800 kbits/sec
  • Frame Rate: Original Frame Rate (23.98, 24, 25, 29.97, 50, 59.94, 60)
  • Audio Codec: AAC (aka MPEG-4 Audio) IMPORTANT – NOT Low Delay AAC
  • Audio Sample Rate: 48kHz
  • Audio Bitrate: 192 kbits/sec

 

STANDARD DEFINITION SOURCE MATERIAL

 

Screen Size:
  • ۷۲۰×۴۸۶ (If source material is 720×۴۸۶)
  • ۷۲۰×۴۸۰ (If source material is 720×۴۸۰)
  • ۷۲۰×۵۷۶ (If source material is 720×۵۷۶)

 

ENCODING SPECS
  • File Extension: .mov or .mp4
  • Video Compression Type/Codec: H264
  • Video Bitrate: 4000 kbits/sec
  • Frame Rate: Original Frame Rate (23.98, 24, 25, 29.97)
  • Audio Codec: AAC (aka MPEG-4)
  • Audio Sample Rate: 48kHz
  • Audio Bitrate: 192 kbits/sec

* A video campaign consists of 3 entries

■ مشخصات فایل های ارسالی برای بخش رادیو

  • File Type: MP3
  • Quality: 44.1 or 48kHz
  • Bit Depth: 16bit
  • Bit Rate: 192kbps

* A radio campaign consists of 3 entries

بسته بندی و ارسال آثار

لطفا همه مواد فیزیکی آثار بخش های طراحی، عکاسی، تصویرسازی و تبلیغات را به آدرس زیر ارسال کنید:

ADC 96th Annual Awards
The Art Directors Club
۲۶۰ Fifth Avenue
Second Floor
New York, NY 10001
USA
ATTN: ADC Annual Awards

  • لطفا آثار خود را با دقت بسته بندی کنید تا با کیفیت به دست داوران برسند.

بسته های چندگانه

  • همه بسته ها را بطور همزمان ارسال کنید و بر روی هر کدام بر روی لیبل بسته بندی که مشخص شده است «۱/۳, ۲/۳, ۳/۳ و …» بگذارید.
  • اگر بصورت آنلاین هزینه را پرداخت نکرده اید، هزینه ثبت نام باید در یک پاکت مجزا که بطور واضح قابل مشاهده بوده و در بالای آثار ارسالی، در اولین بسته قرار داده شده باشد، ارسال شود.

شرکت کنندگان بین المللی

لطفا این متن را بر روی بسته بنویسید:

International Awards Contest Material – No Commercial Value – Free Domicile – Bill to Shipper

  • بنا بر مقررات، باید یک لیبل با عبارت «Commercial Invoice» بر روی بخش خارجی اولین بسته نصب کنید.
  • بسته باید حاوی نسخه ای از صورتحساب تجاری یا سند حاوی هشدار «Contest Material-No Commercial Value-Free Domicile-Bill to Shipper.» باشد.
  • ADC هیچ هزینه ای بابت هرگونه هزینه پست، عوارض گمرکی یا مالیاتی نمی پردازد.
  • اگر برای هر یک از شاخه های بسته بندی و طراحی محصول، باید الکل ارسال کنید، و بسته را از خارج از آمریکا ارسال می کنید، لطفا آن را درون بطری ارسال نکنید. گمرک بسته شما را تحویل نخواهد داد.
  • مواردی که باید قبل از آماده سازی بسته خودتان برای ارسال به ADC درنظر بگیرید:
    • برچسب بسته خودتان را پرینت کنید و آن را بر روی هر کدام از بسته ها بچسبانید.
    • بسته ها را در کنار هم قرار دهید و یک برچسب در پشت اولین قطعه بچسبانید. ما روش آکاردئونی را پیشنهاد می دهیم که قطعات به یکدیگر می چسبند و بسته بندی می شوند.
    • هر بسته را بطور مجزا بسته بندی نکنید. اگر چه برای ما آثار بسته بندی شده با دقت قابل تقدیر است، هر کدام را بطور مجزا بسته بندی نکنید. جدا کردن قطعات با واسطه خوب است، اما نیازی به قرار دادن هر پرینت در بسته مخصوص به خودش نیست.
    • مراقب بسته بندی بیش از انداره حباب باشید. شاید مرکز شما اطمینانی به خدمات محلی شما نداشته باشد، اما لطفا در زمان بسته بندی خویشتنداری کنید!
    • تعداد صحیح آثار را ارسال کنید. اگر یک چاپ در بیش از یک شاخه ثبت شده است، شما باید برای هر بخش، یک چاپ مجزا ارسال کنید. بعنوان مثال اگر شما یک جلد کتاب را برای دو بخش طراحی و تصویرسازی ارسال می کنید، باید دو جلد کتاب چاپ شده پست کنید. کارمندان ADC یک اثر را از یک بخش برای تکمیل گروه های ناقص جابجا نمی کنند.
  • لطفا توجه کنید: ADC تحت هیچ شرایطی آثار را بازگشت نمی دهد.

روش های پرداخت هزینه ها

پرداخت آفلاین

If you choose to make an offline payment, the Offline Payment/Invoice Form, which will be emailed to you, must be filled out and included with your itemized list so that your entries can be processed. The offline payment choices are:

  • چک
The total amount of fees should be made payable to The Art Directors Club, Inc. ALL CHECKS MUST BE IN U.S. DOLLARS DRAWN ON A U.S. BANK. Please include the Offline Payment/Invoice Form with your payment.
  • کارت اعتباری

The ADC accepts American Express, MasterCard and VISA. The Offline Payment/Invoice Form requires: Name on card, type of card, card number, amount, expiration date, billing address, and signature.

  • انتقال بانکی

International entrants may pay via wire transfer. A fee of $۳۵ per wire transfer will be applied. It is essential that the memo field on your bank transfer form clearly indicate your Batch ID Number and Entrant ID Number, Company Name (if applicable) and City. Please include the Offline Payment/Invoice Form and a valid transfer reference number or ID, with a copy of the transfer or transfer request when you send in your entries. This is necessary to match payments with entries and then process your work. Please contact ADC at payments@adcglobal.org for bank details.

پرداخت آنلاین

  • کارت اعتباری

You may pay for your entries online using a credit card. Your credit card information will be encrypted and processed via VeriSign Secure Online Payment Gateway so that your privacy is protected. ADC WILL NOT STORE your information for any reason. ADC accepts American Express, MasterCard and VISA.

Please be aware that an invoice will be emailed to you in your payment confirmation. Your itemized list may also serve as your invoice. ADC does NOT provide invoices other than these.

PLEASE NOTE: Work entered in the ADC 96th Annual Awards WILL NOT be considered if total payment is not received within ۱۴ days of the date on your invoice.

دانشجویان

  • آخرین مهلت آثار توسط دانشجویان در این بخش، ۱۲ بهمن است.
  • کارهای دانشجویی توسط همان هیئت داوران بخش حرفه ای، اما جدا از آن مورد داوری قرار می گیرد.
  • هزینه ارسال اثر: ۳۵ دلار برای هر ثبت نام.
  • دانشجویان می توانند در هر بخشی شرکت کنند و هزینه ارسال اثر در همه بخش ها یکسان است.

تخفیف مراکز دانشگاهی

  • مراکز آموزشی که کارهای ۱۰ یا تعداد بیشتری از دانشجویان را ارسال کنند، یا دانشجویان مستقلی که تعداد ۱۰ یا بیشتر اثر برای شرکت در مسابقه ارسال کنند، برای هر اثر ۲۵ دلار می پردازند.
  • اگر شما مدیر مرکز آموزشی ای هستید که به نمایندگی از دانشجویان خود اقدام به ثبت آثر می کنید و سوالاتی دارید، لطفا با مدیر جوایز ADC، آقای Louie Jimena با ایمیل louie@adcglobal.org تماس بگیرید.
  • مشخصات آثار بخش دانشجویی همانند بخش حرفه ای است.
  • برای دریافت پاسخ سوالات مربوط به هر وجه از مسابقه با ایمیل awards@adcglobal.org تماس برقرار کنید.

ضوابط و مقررات

  • همه شرکت کنندگان در این رقابت به برگزار کننده حق بازتولید تمام یا بخشی از اثر را در هر رسانه ای شامل ـ اما نه مجدود به ـ هر گونه انتشار، رسانه و آرشیو را توسط یا از طرف Art Directors Club می دهد.
  • همه آثار ارسالی به رقابت جزو اموال ADC خواهند شد. شرکت کنندگان همچنین موافقت خود را با پرداخت غرامت و ضرر و زیان ناشی از هرگونه ادعایی شامل و نه محدود به مواردی را که ممکن است بر علیه آن به دلیل هر استفاده ای از آثار ارسال شده اعلام می نماید. ADC تعهدی برای معرفی یک برنده در هر شاخه ندارد، چرا که ماهیت مسابفه تعهد به تصمیم داوران است.
  • ADC می تواند به صلاحدید خود هزینه ای بایت خدمات برای استفاده از مواد شارژ کند و می تواند هر یا همه موارد را بطور کلی یا جزئی به گونه ای که مناسب به نظر برسد بازتولید کند. به محض انتشار آثار، به شرکت کننده اطلاع داده می شود و می تواند هزینه های بیشتری هم تقاضا شود. راستش را بخواهید، متوجه نشدم ماجرای این پاراگراف چیست! برای همین بطور کامل در ادامه ذکر می کنم:
  • Upon publication of entries, the entrant will be notified and may be required to absorb any talent or other residual charges that may be incurred if these charges are not waived by the individuals or unions involved.
  • هزینه های پرداخت شده قابل بازگرداندن نیستند.

ارتباط با مسابقه

Address:

Art Directors Club
۲۶۰ Fifth Avenue
Second Floor
New York, NY 10001
USA

Phone:

۲۱۲-۶۴۳-۱۴۴۰

Email:
  • برای مشاهده برندگان سال قبل « اینجا » کلیک کنید.

■ در صورت نیاز به ترجمه اطلاعات بیشتر، در بخش نظرات ذکر کنید تا انجام شود.

≡ لینک ها و دانلودها

[/restrict]

فقط به آفرینش اثر فکر کنید!

فستیوارت ثبت نام شما را انجام می‌دهد.

می‌توانید از خدمات ویژه‌ی «دپارتمان‌های تخصصی فستیوارت» برای ثبت‌نام، واریز و دریافت هزینه‌های ارزی، ترجمه‌ی متون ادبی، طراحی پورتفولیو، پوستر و … استفاده کنید.

اینجا کلیک کنید.
این خبر را برای دیگران بفرستید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست مطالب مهم این صفحه